🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26689.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

افراد متفرقه به گفتگوهای بین شما و دستیار گوگل گوش می‌دهند

افشای بیش از هزار صدای ضبط شده گوگل اسیستنت توسط یکی از پیمانکارهای این شرکت واکنش خشمگین گوگل را در پی داشته است. گوگل اسیستنت به عنوان دستیار هوشمند در دستگاه های اندرویدی، کروم بوک ...

افشای بیش از هزار صدای ضبط شده گوگل اسیستنت توسط - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - یکی از پیمانکارهای این شرکت واکنش خشمگین گوگل را در پی داشته است.

گوگل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - اسیستنت به عنوان دستیار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - هوشمند در دستگاه های اندرویدی، کروم بوک ها و  اسپیکرهای گوگل به کار می رود. این اکوسیستم گسترده باعث شده دستیار هوشمند مذکور بیش از یک میلیارد در سراسر دنیا داشته باشد، با این حال ظاهرا داده های رد و بدل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - شده بین کاربران - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - و سرورهای گوگل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - چندان هم در امان نیست.

VRT NWS، سازمان خبری بلژیکی گزارشی را درباره بازبینی بیش از هزار محتوای ضبط شده از طریق گوگل اسیستنت منتشر کرده که ۱۵۳ مورد آنها به صورت اتفاقی ثبت شده اند. این داده ها به کاربران آلمانی و فلاندر زبان (ناحیه ای در شمال بلژیک با مرکزیت بروکسل) مربوط شده و از طریق یکی از پیمانکاران گوگل در اختیار آنها قرار گرفته است. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران

به گفته این پیمانکار وی هر هفته حدود ۱۰۰۰ کلیپ صوتی را برای گوگل رونویسی می - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - کند. در یکی از موارد وی صدای زنی مضطرب را شنیده که ظاهرا درگیر خشونت فیزیکی بوده است.

گوگل در حالی از کاربران انسانی برای رونویسی این اطلاعات استفاده می کند که در صفحه سیاست - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - های حریم خصوصی گوگل هوم به استفاده از پیمانکارهای انسانی یا حتی احتمال ضبط اشتباهی مکالمات اشاره نشده است.

گوگل در واکنش به این ماجرا با انتشار پستی در وبلاگ خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - از سیاست استفاده از کاربران انسانی برای بازبینی مکالمات صوتی دفاع کرده و از پیگیری حقوقی پیمانکار خبر داده است:

یکی از بررسی کنندگان با افشای داده های صوتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - آلمانی از سیاست های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - ایمنی داده تخطی کرده است. تیم امنیتی و حریم خصوصی در حال بررسی ماجرا است و اقدامات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - لازم را انجام خواهد داد. برای جلوگیری از سوء رفتارهای مشابه معیارهای ایمنی را کاملا بازبینی خواهیم کرد.

یکی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - از سخنگویان این شرکت مدعی شده که تنها ۰.۲ درصد از تمامی داده ها به این صورت رونویسی می شوند و در این موارد محدود هم اطلاعات شناسایی کاربر به اپراتور داده نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone