🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23709.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی MSI از سه لپ تاپ جدید برای تولیدکنندگان محتوا

کمپانی MSI از سه لپ تاپ جدید Prestige 14، Prestige 15 و Modern 14 رونمایی کرد. در این سه محصول برای نخستین بار پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل به کار رفته است. ...

کمپانی MSI از سه لپ تاپ جدید Prestige 14، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - Prestige 15 و Modern 14 رونمایی کرد. در این سه محصول برای نخستین بار پردازنده های شش هسته ای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسل دهم اینتل به کار رفته است.

ام اس آی (MSI) که بیشتر برای گیمرها محصول می سازد اخیراً توجه خود را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - به «تولیدکنندگان محتوا» معطوف کرده و قول داده سه محصول فوق بیش از 40 درصد عملیات ویرایش عکس و فیلم را سریع تر انجام دهند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان

لپ تاپ های پرستیژ 14 و پرستیژ 15 برای اولین بار از پردازنده های نسل دهم اینتل استفاده کرده و از جدیدترین کارت گرافیک انویدیا (سری 16) بهره مند هستند. هر دو محصول در بالاترین مشخصات سخت افزاری با پردازنده نسل دهم Core i7 اینتل سری U و پردازشگر گرافیکی GTX 1650 Max-Q انویدیا به بازار عرضه می شوند.

هر دو لپ تاپ ام اس آی پرستیژ 14 و 15 به ترتیب دارای نمایشگر 14 و 15 اینچ بوده و از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی برخوردار هستند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - می توان این محصولات را با نمایشگر 4K با پشتیبانی صددرصدی از ادوبی RGB نیز سفارش داد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان

لپ تاپ های پرستیژ 14 و 15 تقریباً 1.5 کیلوگرم وزن دارند و سازنده مدعی شده عمر باتری آنها به ترتیب 14 و 16 ساعت است. هر دو محصول دارای سه درگاه تاندربولت و شیار کارت حافظه microSD بوده و از وای فای 6 پشتیبانی می کنند. پرستیژ 15 دارای پورت HDMI نیز هست.

لپ تاپ مدرن 14 نیز از پردازنده نسل دهم اینتل نیرو گرفته و در بالاترین مشخصات سخت افزاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - با پردازنده Core i7 اینتل و پردازشگر گرافیکی MX250 انویدیا و حافظه رم 2 گیگابایتی GDDR5 VRAM قابل خریداری است. نمایشگر آن 14 اینچی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - FHD با پشتیبانی صددرصدی از sRGB است. این محصول نیز حدود 1.2 کیلوگرم وزن داشته و ام اس آی قول داده باتری آن تا 10 ساعت جوابگو باشد.

ام اس آی تاکنون در مورد قیمت یا تاریخ عرضه سه لپ تاپ جدید اطلاعاتی منتشر نکرده اما می توان از حالا آنها را پیش خرید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone