🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12813.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از نسخه 4G موبایل P40 رونمایی کرد

هواوی تقریبا یک سال پس از معرفی پرچمدارهای سری P از نسخه 4G موبایل P40 رونمایی کرد که از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه 5G ندارد. هواوی پس از معرفی ۳ عضو اصلی سری P40 در ...

هواوی تقریبا یک سال پس از معرفی پرچمدارهای سری P از نسخه 4G موبایل P40 رونمایی کرد که از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه 5G ندارد.

هواوی پس از معرفی ۳ عضو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - اصلی سری P40 در فروردین امسال به مرور از نسخه‌های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - دیگری در این سری رونمایی کرده که پسوند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - لایت را می‌کشند؛ اینبار اما بی سر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - و صدا سراغ معرفی نسخه 4G موبایل P40 رفته است. این گوشی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تفاوت خاصی با P40 5G ندارد و تفاوت اصلی آنها به چیپست برمی‌گردد.

گوشی P40 4G به چیپست کرین ۹۹۰ 4G در کنار ۸ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از طریق اسلات NM می‌توان حافظه ذخیره سازی را افزایش داد. این گوشی نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با رزولوشن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - +1080p و نرخ رفرش ۶۰ هرتز دارد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم

در پنل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - پشتی P40 4G دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که نقش اصلی را در آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - از نوع RYYB بر عهده دارد که پشت لنزی با ضریب اف ۱.۹ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - قرار گرفته و قابلیت فوکوس خودکار قرار دارد. در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - کنار این سنسور قدرتمند دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

درون حفره کپسولی نمایشگر دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با ضریب - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - اف ۲.۲ تعبیه شده که توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم را دارد. در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - کنار دوربین سلفی، سنسورهای نور و مجاورت و همچنین دوربین عمق سنج TOF قرار گرفته که امکان فیس آنلاک را فراهم می‌سازد.

ظرفیت باتری این گوشی هم ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - شده و از شارژ وایرلس - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - نیز بی بهره است اما از شارژ سریع سیمی ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی گوشی جدیدش را با رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید ۱۰ عرضه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - می‌کند اما خبری از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل در آن نیست و در عوض با اپ‌گالری به دست کاربران می‌رسد.

هواوی قیمت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - ۵۲۵ دلاری را برای P40 4G در نظر گرفته که تقریبا ۷۷ دلار از نسخه 5G ارزانتر تمام می‌شود. این موبایل در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - رنگ‌های نقره‌ای و آبی تیره روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone