🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15966.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از ربات باغبان با قابلیت چمن‌زنی و دفع حشرات [تماشا کنید]

یک شرکت آمریکایی رباتی تانک شکل مخصوص باغبانی ساخته که از قابلیت هایی همچون آبیاری، سمپاشی، چمن زنی و دفع حشرات برخوردار است. این ربات که تا حدودی شبیه تانک است، Yardroid نام داشته و ...

یک شرکت آمریکایی رباتی تانک شکل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - مخصوص باغبانی ساخته که از قابلیت هایی همچون آبیاری، سمپاشی، چمن زنی و دفع حشرات برخوردار است.

این ربات که تا حدودی شبیه تانک است، Yardroid نام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - داشته و به کمک تانکر ۱ لیتری توانایی آبیاری گیاهان را دارد. علاوه بر این از تیغه‌های چمن زنی و «برجک» مجهز به دوربین، چراغ LED، سمپاش و همچنین دمنده هوا برای پراکنده کردن برگ‌ها برخوردار است.

ربات مورد بحث به کمک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - بینایی کامپیوتری و هوش مصنوعی توانایی کوتاه کردن چمن‌های باغچه به شکل خودکار را دارد. سازنده می‌گوید به کمک اپلیکیشن موبایل می‌توان ارتفاع کوتاه شدن چمن را تنظیم کرد. این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - ربات همچنین گیاهانی که باید آبیاری شوند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - را تشخیص داده و به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - آن‌ها آب می‌دهد.

Yardroid توانایی تشخیص علف‌های هرز و حشرات موذی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - را داشته و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - آن‌ها را سمپاشی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب این ربات توانایی دور کردن میهمانان ناخوانده مثل پرندگان است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - و آن‌ها را با پاشیدن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - آب دور می‌کند. این ربات همچنین قابلیت پراکنده کردن برگ‌ها بوسیله دمنده هوا را دارد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان

ربات مورد بحث شب‌ها در باغچه خانه به گشت زنی پرداخته و نزدیک شدن غریبه‌ها را با ایجاد سر و صدا و نوتیفیکیشن موبایل اخطار می‌دهد. علاوه بر این قادر به فیلمبرداری از مظنون بوده و در صورت امتناع او از خارج شدن از محیط باغچه به او آب می‌پاشد. جالب آنکه این ربات به GPS مجهز است و اگر سارق آن را با خود ببرد امکان ردیابی موقعیت مکانی او وجود خواهد داشت.

از دیگر قابلیت‌های این ربات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌توان به شارژ و پر کردن مخزن آب به شکل خودکار اشاره کرد. البته پر کردن مخزن سم به شکل دستی انجام می‌شود و در صورت نیاز می‌توان ربات را نیز بوسیله اپلکیشن موبایل به شکل دستی کنترل کرد.

شرکت Yardroid می‌گوید این ربات باغبان از اواسط - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - سال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خرمدره استان زنجان - ۲۰۲۱ با قیمت تقریبی ۲۵۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone