🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15963.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد

شرکت‌ها در سال‌های گذشته با راهکارهای مختلف به دنبال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد در گلکسی زد فولد ۳ دوربین سلفی را به زیر نمایشگر منتقل کند. ...

شرکت‌ها در سال‌های گذشته با راهکارهای مختلف به دنبال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد در گلکسی زد فولد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - ۳ دوربین سلفی را به زیر نمایشگر منتقل کند.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره پرچمدار تاشوی آینده سامسونگ بوده‌ایم. به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - نظر می‌رسد گلکسی زد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - فولد ۳ علاوه بر پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - قلم S Pen، به دوربین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - سلفی زیر نمایشگر نیز مجهز شود. انتظار می‌رود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - این دستگاه در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ از راه برسد.

در گذشته شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر بوده‌ایم، اما کیفیت بسیار بالایی نداشتند. سامسونگ برای رفع این مشکل، به سراغ طراحی مخصوص صفحه نمایش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - می‌رود که با تغییرات در پیکسل‌های روی دوربین، امکان ورود نور بیشتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - و در نتیجه ثبت تصاویر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - باکیفیت‌تر را فراهم می‌کند.

گلکسی زد فولد ۲ به گونه‌ای طراحی شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - که می‌توان از دوربین اصلی آن برای ثبت تصاویر سلفی استفاده کرد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - که کیفیت بالاتری نسبت به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - دوربین سلفی دارد. با توجه به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - این موضوع می‌توان حتی دوربین سلفی را از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - این محصول حذف کرد، اما اگر سامسونگ علاقه‌ای به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - این کار نداشته باشد، قرارگیری آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - زیر نمایشگر یک ایده مناسب خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان

چندین ماه پیش شرکت زدتی‌ای از گوشی اکسون ۲۰ 5G‌ به عنوان اولین موبایل جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرد. ZTE‌ برای جلوگیری از مشکل کاهش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - کیفیت تصاویر سلفی، از پوشش مخصوص روی لایه‌های نمایشگر استفاده کرده که بسیار شفاف است. همچنین دوربین سلفی آن از سنسور تشخیص نور برای تنظیم میزان نور بهره می‌برد.

در ماه‌های آینده و پیش از رونمایی رسمی از گلکسی زد فولد ۳ شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود. انتظار می‌رود این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵، سه نمایشگر، نشانگر LED روی لولای خود و محافظ نمایشگر ضخیم‌تر از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - نسل قبلی از راه برسد. این گوشی هوشمند تاشو با قیمت بالایی به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بانه استان کردستان - فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ یه سوال داشتم مرکز شما منطقه مرزبان بانه سرویس میده
پاسخ: بله در مرزبان شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone