🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15970.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

برخی مشخصات پوکو M3 در آستانه رونمایی تایید شد

پوکو به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از میان‌رده M3 برخی از مشخصات اصلی این موبایل از جمله چیپست، باتری و سایز نمایشگر را منتشر کرد. قلب تپنده پوکو M3 چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ...

پوکو به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از میان‌رده M3 برخی از مشخصات اصلی این موبایل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - از جمله چیپست، باتری و سایز - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - نمایشگر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - را منتشر کرد.

قلب تپنده پوکو M3 چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ است. این چیپست هشت هسته‌ای از ۴ هسته Kryo 260 Gold با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز و ۴ هسته Kryo 260 Silver - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برخوردار بوده و پیشتر در میان رده‌های دیگری از جمله موتو G9، ریلمی 7i و موتو G9 Power به کار رفته است. پوکو همچنین تأیید کرده که M3 باتری حجیم ۶ هزار میلی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - آمپر ساعتی و نمایشگر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - ۶.۵۳ اینچی خواهد داشت و تیزر زیر را به اشتراک گذاشته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - است:

پوکو مشخصات دیگر M3 از جمله ظرفیت حافظه داخلی، رم و مشخصات دوربین را تأیید نکرده، اما بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، این میان‌رده احتمالاً در سه مدل با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ به دست خریدار می‌رسد.

در پنل پشتی ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - میدان دید ۱۱۸ درجه و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. دوربین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - سلفی احتمالاً ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگن f/2.0 خواهد بود و در بریدگی قطره‌ای نمایشگر جای گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های تأیید نشده پوکو M3 می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و برخورداری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفن و پورت USB-C اشاره کرد. ظرفیت باتری همانطور که پوکو تأیید کرده، ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است و احتمالاً از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرخرود استان مازندران - پوکو فردا (۴ آذر) رسما از M3 رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone