🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15965.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا گوشی تاشو Z شکل مجهز به دو لولا توسعه می‌دهد

سامسونگ تا به امروز چندین گوشی تاشو وارد بازار کرده است. حالا طبق جدیدترین پتنت این شرکت کره‌ای، شاید در آینده با یک دستگاه تاشو با طراحی Z شکل روبه‌رو ‌شویم. به تازگی اطلاعات جدیدترین ...

سامسونگ تا به امروز چندین گوشی تاشو وارد بازار کرده است. حالا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - طبق جدیدترین پتنت این شرکت کره‌ای، شاید در آینده با یک دستگاه تاشو با طراحی Z شکل روبه‌رو ‌شویم.

به تازگی اطلاعات جدیدترین پتنت سامسونگ در «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) مشاهده شده که دستگاه الکترونیکی با قابلیت خم شدن در دو ناحیه را نشان می‌دهد. این دستگاه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - طراحی شبیه به Z دارد و شاید سامسونگ در حال توسعه آن باشد.

در صورتی که چنین محصولی به تولید برسد، به دو لولا مجهز می‌شود که می‌توانند در جهات مختلف خم شوند. با توجه به سبک طراحی، همیشه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - یک بخش از نمایشگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سامسونگ با استفاده از دو لولا می‌تواند دستگاهی با نمایشگر بزرگتر از گلکسی زد فولد ۲ تولید کند.

گلکسی زد فولد ۲ از یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - نمایشگر خارجی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - ۶.۲۳ اینچی بهره می‌برد و صفحه نمایش داخلی آن ابعادی برابر ۷.۶ اینچ دارد. اگر دستگاهی دارای طراحی Z شکل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - باشد و بتوان آن را از دو ناحیه خم کرد، احتمالا به نمایشگری بزرگتر از ۹ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - اینچ مجهز می‌شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل

با این سبک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - طراحی می‌توان تبلت تاشو تولید کرد که تبدیل به گوشی هوشمند می‌شود. چنین فناوری اگرچه باعث می‌شود کاربران به صورت همزمان به گوشی و تبلت دسترسی داشته باشند، اما وزن آن بیشتر از گلکسی زد فولد ۲ می‌شود و حمل آن به عنوان گوشی دشوار خواهد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - بود.

با وجود ثبت این پتنت، هیچ تضمینی برای تولید این محصول وجود ندارد و شاید همیشه به عنوان یک ایده باقی بماند. با توجه به وزن بالای چنین دستگاهی، شاید سامسونگ به فکر توسعه گوشی با نمایشگر رول‌شونده باشد. اخیرا نایب رئیس سامسونگ با یک گوشی ناشناخته مشاهده شده که انتظار می‌رود نمونه اولیه گوشی رول‌شونده این کمپانی باشد.

علاوه بر سامسونگ، کمپانی‌های دیگری نیز روی محصولات مجهز به نمایشگر رول‌شونده تمرکز کرده‌اند. به تازگی اوپو ایکس ۲۰۲۱ به عنوان یک گوشی مفهومی با این فناوری معرفی شده و ال جی نیز اخیرا پتنتی برای لپ‌تاپ با پنل رول‌شونده به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - ثبت رسانده است. ال جی سرمایه‌گذاری زیادی روی نمایشگرهای رول‌شونده انجام داده، بنابراین شاید زودتر از رقیب هموطن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرعین استان اردبیل - خود چنین محصولی را معرفی و وارد بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone