🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15961.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

۵ پرچمدار با اسنپدراگون ۸۷۵ و فناوری شارژ ۱۰۰ واتی سه ماهه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند

کوالکام در تاریخ ۱۱ آذر از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی رونمایی می‌کند. طبق جدیدترین اطلاعات، در سه ماهه اول سال آینده میلادی با ۵ پرچمدار مجهز به آن ...

کوالکام در تاریخ ۱۱ آذر از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - ۱۰۰ واتی رونمایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - می‌کند. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - طبق جدیدترین اطلاعات، در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - سه ماهه اول سال آینده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - میلادی با ۵ پرچمدار مجهز به آن روبه‌رو خواهیم شد.

چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با لیتوگرافی ۵ نانومتری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - به تولید می‌رسد و به لطف «Quick Charge 5.0»، قابلیت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی را به دنیای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - گوشی‌های هوشمند می‌آورد. به تازگی یک افشاگر به نام «Digital Chat Station»، اطلاعاتی درباره دستگاه‌های مجهز به آن منتشر کرده است.

طبق اعلام این افشاگر، در سه ماهه اول ۲۰۲۱ باید منتظر معرفی ۵ پرچمدار جدید مجهز به این چیپست باشیم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها درباره برخی محصولات مجهز به پردازنده پرچمدار کوالکام بوده‌ایم.

پرچمدارهای آینده سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 مجهز به این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - پردازنده از راه می‌رسند. وان پلاس ۹ پرو دیگر محصولی است که از این چیپست بهره می‌برد و شیائومی می - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - ۱۱ نیز احتمالا به اولین پرچمدار چینی مجهز به این تراشه تبدیل می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران

این احتمال وجود دارد که در سه ماهه اول سال آینده میلادی میزو نیز از یک پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، ال جی برنامه‌ای برای معرفی پرچمدار با این پردازنده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - در نیمه اول سال ۲۰۲۱ ندارد.

در حال حاضر نمی‌دانیم کدام یک از این پرچمدارها از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. بنابر جدیدترین گزارش‌ها، گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - فناوری شارژ ۴۵ واتی از راه می‌رسد. وان پلاس و شیائومی نیز احتمالا از فناوری شارژ مخصوص - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - خود در پرچمدارهای جدیدشان استفاده می‌کنند.

با توجه به موارد بالا، آیا سازندگان دیگری از پرچمدارهای مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ و فناوری Quick Charge 5.0 رونمایی خواهند کرد؟ در آینده نزدیک پاسخ این سوال - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - مشخص خواهد شد.

اسنپدراگون ۸۷۵ به هسته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - قدرتمند Cortex-X1 مجهز می‌شود که در مقایسه با Cortex-A78 تا ۲۰ درصدی عملکرد بالاتری دارد. پردازنده پرچمدار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - کوالکام و اگزینوس ۲۱۰۰ اولین محصولات مجهز به این هسته خواهند بود. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر متل قو استان مازندران - انتظار می‌رود اگزینوس ۲۱۰۰ در گوشی‌های سری گلکسی S21 مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازآفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ شرکت شما آیا تیلاکنار متل قو هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در تیلاکنار شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone