🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23655.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مهلت ۴۸ ساعته ثبت اطلاعات مشترکان برق برای حذف قبض‌های کاغذی

قرار است از ۱۵ شهریور ماه امسال قبض‌های کاغذی برق حذف شوند تا در هزینه اضافی صدور تمام قبوض که سالانه به حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان می‌رسد، صرفه‌جویی شود. به همین دلیل کلیه مشترکان باید اطلاعات ...

قرار است از ۱۵ شهریور ماه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - امسال قبض‌های کاغذی برق حذف شوند تا در هزینه اضافی صدور تمام قبوض که سالانه به حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان می‌رسد، صرفه‌جویی شود. به همین دلیل کلیه مشترکان باید اطلاعات کاربری خود را در سامانه‌های برق و مخابرات تکمیل کنند.

به گزارش دیجیاتو شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، امروز در پیامکی به مشترکان خود اعلام کرد که از ۱۵ شهریور ماه سال جاری صورتحساب برق دیگر به صورت کاغذی صادر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - نخواهد شد. بنابراین مشترکانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - که می‌خواهند صورت حساب خود را از طریق پیامک یا الکترونیکی دریافت کنند باید تا ۴۸ ساعت آینده، *۱*شناسه قبض# که همان کد ۱۳ رقمی در زیر صورت حساب است را به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند.

در همین رابطه مدتی قبل «غلامرضا رخشانی‌مهر» معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اعلام کرد از مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - توزیع نخواهد شد و این اقدام در کشور موجب صرفه جویی ۱۵۰ میلیارد تومانی در سال خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم

گفتنی‌ست ۳۵ میلیون کنتور برق و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - حدود همین تعداد کنتور آب و ۲۰ میلیون کنتور گاز وجود دارد که به گفته وزیر ارتباطات اعلام کرد صدور قبض آنها سالانه حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان هزینه درپی دارد و حفظ این رقم در شرایط ویژه اقتصادی کشور ضروری و متعلق  به مردم است. به همین دلیل هم طرح قبض سبز از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - ۱۹ خرداد ماه توسط وزیر نیرو آغاز شد تا به مرور زمان قبض‌های کاغذی حذف و اطلاعات آنها به صورت پیامک و سایر درگاه‌ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - مانند همراه برق و… به اطلاع مشترک برسد.

اینطور به نظر می‌رسد که دولت قصد دارد این قبوض را به گوشی همراه شهروندان ارسال کند و نسخه دیجیتالی آن را در کارپوشه ایرانیان قرار دهد. یا آنکه به‌صورت پیامکی یا اپلیکیشن‌ دولت همراه و سایر اپ‌هایی که خدمات پرداخت را انجام می‌دهند، به مشترک اطلاع داده شود که قبض‌شان آمده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone