🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29620.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: ماهواره پیام در مدار قرار نگرفت

بامداد امروز قرار بود ماهواره «پیام» روی مدار قرار گیرد اما اینطور که وزیر ارتباطات خبر داد ماهواره سرعت لازم را نداشت همین امر موجب شد تا نتواند روی مدار بماند. روز گذشته بود که ...

بامداد امروز قرار بود ماهواره «پیام» روی مدار قرار گیرد اما اینطور - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که وزیر ارتباطات خبر داد ماهواره سرعت لازم را نداشت همین امر موجب شد تا نتواند روی مدار بماند.

روز گذشته بود که «محمدجواد آذری جهرمی» در توییتر خود نوید خبر خوبی را داد؛ خبری که مربوط به پرتاب شدن و در مدار قرار گرفتن ماهواره در مدار بود اما - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نتیجه نرسید. وزیر ارتباطات صبح امروز در گفتگو تلفنی با برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» توضیح داد که ساعت ۴ و نیم صبح امروز عملیات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - پرتاب ماهواره پیام امیرکبیر با حضور وزرای سابق ارتباطات از دولت هشتم تا دوازدهم که در صنعت ماهواره نقش داشتند و همچنین همراهی مسئولان وزارت دفاع در سایت هوایی امام خمینی آغاز شد:

«ماهواره روی ماهواره بر نصب شده بود و تمامی تمهیدات برای اجرای موفقیت آمیز آن اندیشیده شده بود. مرحله اول و دوم پرتاب ماهواره با موفقیت انجام شد و ماهواره در مدار قرار گرفت اما در لحظه قرار گرفتن ماهواره در مدار و جدا شدن آن از ماهواره‌بر در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارتفاع ۵۰۰ کیلومتری، سرعت جدا شدن ماهواره به حد لازم که ۷ و نیم کیلومتر در ثانیه بود، نرسید و در نتیجه ماهواره به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - صورت موفق در مدار قرار نگرفت.»

جهرمی در ادامه عنوان کرد که پرتاب ماهواره سه مرحله دارد. مرحله اول آن پرتاب ماهواره بود که به درستی انجام شد و مرحله دوم هم روی اتمسفر شهر کرمان انجام شد، جدا شدن اولیه ماهواره بود. به گفته وزیر ارتباطات مرحله سوم قرار گرفتن ماهواره روی اتمسفر شهر چابهار بود که به دلیل کم بودن سرعت، موفقیت آمیز نبود: «عملیات پرتاب ماهواره از لحظه آغاز تا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - پایان ۵۰۰ ثانیه زمان نیاز دارد و در این فاصله زمانی نباید هیچ ماهواره در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر پارس آباد استان اردبیل - این فضا وجود داشته باشد.»

وزیر ارتباطات همچنین اشاره کرد که در مدار قرار نگرفتن ماهواره‌ها موضوعی‌ست که بارها در سایر کشورها اتفاق افتاده و منحصر به ما نیست. او تاکید کرد که ماهواره «دوستی» هم وجود دارد و فعالان این حوزه برای به نتیجه رسیدن آن تلاش خواهند کرد ضمن آنکه تلاش‌ها برای در مدار قرار گرفتن ماهواره پیام ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone