🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29607.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مذاکره اپل با سامسونگ و مدیاتک برای تولید آیفون 5G

چندی پیش شایعاتی مبنی بر پایان همکاری اپل و اینتل شنیده شد و در آن زمان سوالی برای کارشناسان پیش آمد که مودم های آیفون 5G را چه شرکتی خواهد ساخت؟ در آن زمان اینتل مدعی ...

چندی پیش شایعاتی مبنی بر پایان همکاری اپل و اینتل شنیده شد و در آن زمان سوالی برای کارشناسان پیش آمد که مودم های آیفون 5G را چه شرکتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان - خواهد ساخت؟

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان  استان خراسان

در آن زمان اینتل مدعی شد که تعاملات با مشتریان 5G و نقشه راه برای سال های 2018 تا 2020 تغییری نخواهد کرد و آنها به تعهدات خود برای پروژه ها و طرح های 5G متعهد هستند.

حال گزارش شده که اپل مذاکراتی با دیگر تولیدکنندهای چیپست نظیر سامسونگ و مدیاتک انجام داده تا تولید چیپست‌های 5G برای آیفون‌های سال ۲۰۱۹ را به آنها بسپارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان  استان خراسان

این جزئیات توسط یکی مدیران ارشد اپل لو رفته چرا که وی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان - مجبور بوده در دادگاه رسیدگی به پرونده کوالکام و کمیسیون تجاری فدرال ایالات متحده آمریکا شهادت دهد.

از سال ۲۰۱۱ به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان - بعد اپل تولید چیپست‌های موبایل‌هایش را به کوالکام سپرده بود اما از سال ۲۰۱۶ میلادی، کم کم مشکلاتی میان دو شرکت پیش آمد و اپل تصمیم گرفت برای آیفون‌های سال ۲۰۱۸ سراغ اینتل برود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان  استان خراسان

با این وجود Tony Blevins یکی از مدیران ارشد زنجیره تولید اپل، شهادت داده اپل، مدیاتک و سامسونگ که رقیب همین کمپانی محسوب می‌شود را مدنظر داشته تا به همکاری با آنها بپردازد. کمپانی کوپرتینویی حتی مذاکراتی هم با این دو شرکت برای تولید چیپست‌های 5G آیفون‌های بعدی داشته است.

کمیسیون تجاری فدرال ایالات متحده آمریکا از کوالکام به علت اقدامات ضد رقابتی برای ثبت لیسانس‌ و پتنت‌های مختلف شکایت کرده چرا که این کمپانی سعی کرده بدین شکل، جایگاه برتر خود در بازار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان - تولید چیپست‌ مودم را حفظ نماید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان  استان خراسان

بر اساس شهادت‌های مدیر ارشد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خراسان استان خراسان - زنجیره تولید اپل، به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی با اینکه آنچنان علاقه‌ای به همکاری با رقیب خود ندارد اما از آنجایی که سامسونگ، بزرگترین تولید کننده‌ی اپل به شمار می‌رود، مجبور شود برای تولید چیپست مودم 5G آیفون‌های سال ۲۰۱۹ دست به دامن کمپانی کره‌ای گردد.

با این وجود هنوز مشخص نشده این مسئولیت بر عهده‌ی کدام شرکت قرار گرفته. البته بلومبرگ گزارش داده اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی قصد عرضه‌ی آیفون 5G را ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone