🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29587.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیا پلیر VLC از مرز سه میلیارد دانلود عبور کرد

مدیا پلیر محبوب VLC به تازگی از مرز سه میلیارد دانلود در سراسر دنیا عبور کرده است. این آمار فوق‌العاده در حالی بدست آمده که مجموع دانلود این نرم‌افزار در سال 2012، روی تمام پلتفرم‌ها ...

مدیا پلیر محبوب VLC به تازگی از مرز سه میلیارد دانلود در سراسر دنیا عبور کرده است. این آمار فوق‌العاده در حالی بدست آمده که مجموع دانلود این نرم‌افزار در سال 2012، روی تمام پلتفرم‌ها به یک میلیارد دانلود هم نمی‌رسید.

وی ال سی در سال 1996 توسط گروهی از دانشجویان دانشکده Ecole Centrale - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - پاریس توسعه پیدا کرد. تیم سازنده وی ال سی در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن زمان به دنبال راهی ساده‌ برای استریم ویدیو در این مرکز آموزشی می‌گشتند، که نتیجه کار به سرعت به مدیا پلیر رایگانی مبدل شد که امروز همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ال سی پلیر طی 23 سالی که از عمرش گذشته، همیشه ابزار کارآمدی بوده که امکان پخش فرمت‌های ویدیویی غیر قابل پشتیبانی توسط مدیاپلیرهای دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - را برای کاربران فراهم کرده است. وی ال سی طی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - این سال‌ها تقریبا برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده و جالب است بدانید که شرکت مادر آن، یعنی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - VideoLan همچنان یک مؤسسه غیرانتفاعی است که امور خود را با مبالغ اهدایی مردمی اداره می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان

همزمان با اعلام دستیابی به سه میلیارد دانلود، مسئولین وی ال سی در مصاحبه با وبسایت VentureBeat از قابلیت‌های آینده این مدیاپلیر خبر داده‌اند. طی ماه‌های آتی قابلیت‌هایی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - همچون پشتیبانی از AirPlay به نسخه اندروید این نرم‌افزار اضافه می‌شود. در این صورت کاربران اندروید می‌توانند فایل‌های ویدیویی خود را مستقیما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - از گوشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی اپل TV استریم کنند.

همچنین قرار است که به زودی پشتیبانی از ویدیوهای واقعیت مجازی هم به این مدیا پلیر محبوب اضافه شود. اعضای تیم توسعه وی ال سی برای این کار اقدام به مهندسی معکوس هدست‌های VR پرطرفدار در بازار کرده‌اند تا توسعه‌دهندگان برای پخش محتوای VR نیازی به استفاده از SDK‌های متفرقه نداشته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - باشند.

مضاف بر این، قابلیت‌هایی نظیر تئاتر مجازی و صدای استریو طی ماه‌های آینده به اپلیکیشن اضافه می‌شوند. وی ال سی حتی برنامه دارد که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صومعه سرا استان گیلان - این مدیاپلیر را برای پلتفرم‌های بیشتری مثل پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و دیوایس‌های Roku نیز توسعه بدهد.

آخرین نسخه وی ال سی پلیر که اخیرا پشتیبانی از فرمت نوظهور AV1 به آن اضافه شده را می‌توانید همین حالا از وبسایت VideoLan دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone