🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29618.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی رندر منتسب به گوشی تاشو مایکروسافت [تماشا کنید]

ظاهراً مایکروسافت هم در پیوستن به تولید کنندگان گوشی های هوشمند تاشو جدی است. ویدیویی از رندر دستگاه تاشو اندرومدا مایکروسافت منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نمایان می کند. ماه ها است که ...

ظاهراً مایکروسافت هم در پیوستن به تولید کنندگان گوشی های هوشمند تاشو - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدی است. ویدیویی از رندر دستگاه تاشو اندرومدا مایکروسافت منتشر شده که طراحی احتمالی آن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - را نمایان می کند.

ماه ها است که خبرهایی از دستگاه تاشو مایکروسافت به گوش می رسد. گفته می شود این دستگاه یک گوشی تاشو با اسم رمز اندرومدا است و مایکروسافت سال ها است که در حال کار روی آن است. ویدیوی رندر جدید در کانال یوتوب مشهور ConceptCreator منتشر شده و دستگاهی را به نمایش می گذارد که طراحی تاشو دارد و خبری از هیچ کلیدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - در آن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیست. در این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویدیو مایکروسافت اندرومدا با باز شدن، ظاهری شبیه به یک تبلت دارد و شباهت هایی با سری دستگاه های سرفیس هم به چشم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - می خورد.

انتظار می رود دستگاه به قلمی مشابه با آنچه در سرفیس لپتاپ یا سرفیس پرو شاهد بودیم را با خود به همراه داشته باشد. همچنین گفته شده که مایکروسافت در حال آزمایش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - پردازنده های ARM است البته هنوز مشخص نیست که اندرومدا نهایی از چیپست های کوالکام بهره خواهد برد یا شرکت ساکن ردموند چیپست دیگری را بر خواهد گزید.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی درباره این محصول اظهار نظر نکرده، البته منبعی نزدیک به این شرکت به وبسایت ورج اعلام کرده که مایکروسافت سرمایه گذرای بزرگی روی این محصول انجام داده و در حال تطبیق دادن ویندوز برای کار روی این دستگاه هستند. شاید محصول مایکروسافت با آنچه در این ویدیو دیده می شود متفاوت باشد. گفته شده در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - جمله ال جی، اپل و هواوی هم روی گوشی هایی تاشو کار می کنند. انتظار می رود این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - موبایل ها در دو یا سه سال آتی روانه بازار شوند.

سامسونگ و فلکس پای هم از نمونه های اولیه گوشی های با نمایشگر تاشو رونمایی کرده بودند. در حالی که محصول سامسونگ هنوز به عموم نشان داده نشده اما در رویداد CES 2019 فلکس پای در معرض دید همگان قرار گرفت و البته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - شاهد محصولی نه چندان کامل بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone