🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29592.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پاسخ انویدیا به ادعای ‌‌AMD: کارت‌گرافیک ما پرچمدار رقیب را خرد می‌کند

شرکت AMD دیروز از جدیدترین کارت گرافیک خود تحت عنوان رادئون VII رونمایی کرد و طی مراسم با مقایسه محصول جدید خود و کارت گرافیک انویدیا RTX 2080، برتری رادئون 7 را مطرح نمود؛ اتفاقی ...

شرکت AMD دیروز از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - جدیدترین کارت گرافیک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - خود تحت عنوان رادئون VII رونمایی کرد و طی مراسم با مقایسه محصول جدید خود و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - کارت گرافیک انویدیا RTX 2080، برتری رادئون 7 را مطرح نمود؛ اتفاقی که چندان به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - مذاق مدیرعامل انویدیا خوش نیامد.

آقای هوانگ عملکرد رادئون 7 را شلخته و ضعیف توصیف کرده است

جنسن هوانگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - که در حال حاضر رهبری انویدیا را بر عهده دارد، طی یک نشست خبری اظهار داشته که کارت گرافیک جدید AMD چندان جالب توجه نیست و در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - بنچمارک ها توسط RTX 2080 "خرد" خواهد شد. آقای هوانگ عملکرد رادئون 7 را شلخته و ضعیف توصیف کرده و عنوان داشته که این محصول توان رقابت با پرچمداران انویدیا را نخواهد داشت.

کمپانی انویدیا در محصولات اخیر خود تمرکز ویژه ای روی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - فناوری «ردیابی پرتو» (که طی همکاری با مایکروسافت توسعه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - یافته) داشته و مانور تبلیغاتی زیادی هم داده. ردیابی پرتو به طور خلاصه نورپردازی زنده را به بازی های کامپیوتری می آورد و فضای طبیعی تری را در مقابل گیمر ترسیم می کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان

محصولات AMD اما از فناوری مذکور بی بهره اند؛ با این حال کمپانی سازنده از بهبود 25 درصدی راندمان نسل جدید معماری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - Vega خبر داده و فعلاً نسبت به ردیابی پرتو بی علاقه است. به گفته لیزا سو مدیر عامل AMD، نتیجه نهایی استفاده از تکنولوژی ردیابی پرتو هنوز برای کاربر ملموس نیست و فعلاً سایر بخش ها باید مورد توجه قرار بگیرند.

خانم سو اظهار داشته کمپانی AMD در زمان مناسب از فناوری مورد بحث بهره خواهد برد و کاربران نیز تأثیر واقعی آن را مشاهده خواهند کرد. وی همچنین به اظهارات مدیرعامل انویدیا نیز اشاره داشته و گفته او (هوانگ) هنوز محصول ما را در عمل ندیده است.

گفتنی است تکنولوژی ردیابی پرتو در کنار فناوری ابر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - مدلسازی با یادگیری عمیق (DLSS)، که برای پیدا کردن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - مسیر بهینه رندر گرافیکی در ابرکامپیوترها مورد استفاده قرار می گیرد، برگ های برنده انویدیا در مقابل رقیب هستند که نمود واقعی آنها در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اصفهان استان اصفهان - بازی Anthem برای گیمرها قابل لمس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone