🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29616.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این لباس واقعیت مجازی تجربه‌ای شبیه به Playtest بلک میرور را رقم می‌زند

سریال تلویزیونی بلک میرور چندی وقتی است که سعی دارد آینده صنعت تکنولوژی را به تصویر بکشد. آینده‌ای که آنچنان دلخواه همگان نیست. این سریال در یکی از قسمت‌هایش به گجت مبتنی بر واقعیت مجازی ...

سریال تلویزیونی بلک میرور چندی وقتی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - است که سعی دارد آینده صنعت تکنولوژی را به تصویر بکشد. آینده‌ای که آنچنان دلخواه همگان نیست. این سریال در یکی از قسمت‌هایش به گجت مبتنی بر واقعیت مجازی بنام Playtest اشاره کرده بود. حال از محصول جدیدی به نام Teslasuit رونمایی شده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - که بسیار به این طرح مفهومی شباهت دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان

Playtest در واقع یک هدست پیشرفته واقعیت مجازی به حساب می‌آمد که کاربر با استفاده از آن، در بازی بارگذاری می‌شد و با بازی ترسناکی خود را سرگرم می‌کرد. در پایان این قسمت، باگ‌های موجود در این سیستم موجب می‌شد که کاربر در بازی ترسناک بمیرد.

البته هنوز هیچ شرکتی نتوانسته تجربه غوطه‌وری فوق العاده‌ی به نمایش درآمده در این سریال را فراهم کند اما محصول جدید Teslasuit ممکن است بتواند این میزان غوطه‌وری را به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - ارمغان آورد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان

Teslasuit در واقع لباس کاملی است که می‌تواند با استفاده از بازخورد لمسی مبتنی بر لرزش الکترونیکی، احساساتی نظیر خوردن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - به دیوار، لمس کردن اشیاء یا مشت خوردن را شبیه سازی کند.

سازندگان این لباس، دمویی برای این گجت در نظر گرفته بودند که با استفاده از امواج استاتیک الکترونیک، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - سعی داشت تجربه زیر باران بودن را شبیه سازی کند و بازدیدکنندگان می‌توانستند به صورت مجازی زیر باران بروند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان

به همین دلیل است که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - این لباس به گجت Playtest شباهت دارد و بعید نیست باگ‌های بوجود آمده در نسل‌های بعدی این محصول، تاثیرات منفی شبیه به طرح مفهومی سریال بلک میرور در ذهن مخاطب بگذارد.

البته این تنها کاری نیست که Teslasuit  قادر به انجام آن است. موشن کپچر، کنترل دما و نظارت بر اطلاعات بایومتری کاربر از دیگر قابلیت‌های این وسیله جالب به شمار می‌رود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان

اطلاعات بایومتریک جمع آوری شده توسط این لباس، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - شاید انقلابی‌ترین ویژگی آن باشد چرا که در لحظه با این دیتا می‌توان فهمید که کاربر خسته شده، علاقه‌ای ندارد، استرس دارد یا ترسیده است. این اطلاعات می‌تواند در بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - یا افزوده تغییرات شگرفی ایجاد کند.

تصور کنید یک موتور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - بازی می‌تواند بفهمد شما در چه لحظه‌ای انتظار اتفاق خاصی را ندارید تا همان لحظه شما را غافلگیر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone