🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29612.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی و قیمت سری گلکسی M مشخص شد [به‌روزرسانی]

سامسونگ موبایل های اقتصادی و جدید سری گلکسی M را تا دو هفته دیگر ارائه خواهد کرد. «آسیم وارسی»، معاون ارشد شعبه هندی سامسونگ موبایل در گفتگو با رویتز اعلام کرد که تا دو هفته دیگر ...

سامسونگ موبایل های اقتصادی و جدید سری گلکسی M را تا دو هفته دیگر ارائه خواهد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - کرد.

«آسیم وارسی»، معاون ارشد شعبه هندی سامسونگ موبایل در گفتگو با رویتز اعلام کرد که تا دو هفته دیگر چند مدل از سری جدید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - گلکسی M در آمازون هند و وب سایت های این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - شرکت در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - شبه قاره مذکور عرضه خواهند شد. سامسونگ امیدوار است با این استراتژی میزان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - فروش آنلاین در شبه قاره هند را دو برابر کند.

به گفته وارسی گوشی های سری M بر پایه علایق و نیازهای نسل جوان هند طراحی و تولید شده اند. قیمت این محصولات بین ۱۴۲ تا ۲۸۴ دلار متغیر است که برای بازار پر رونق ولی با بودجه کم هند بسیار مطلوب به نظر می رسد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان

این دستگاه ها احتمالا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - گلکسی M10, M20 و M30 نام دارند و تا کنون مشخصات آنها به صورت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - رسمی مشخص نشده اما بر اساس اسناد FCC گلکسی M20 از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره خواهد برد.

در تصویر ویژه این موبایل ها هم نمایشگر اینفینیتی U به چشم می خورد که بریدگی فوقانی آن میزبان دوربین سلفی است. از دیگر قابلیت های احتمالی باید به دوربین اصلی دوگانه و عرضه در دو نسخه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - اشاره کرد.

در مورد گلکسی M30 نیز در گمانه زنی ها به چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ و ۴ گیگابایت رم اشاره شده است.

سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۷ عنوان پرفروش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - ترین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان - برند موبایل در هند را به شیائومی واگذار کرد. این کشور دومین بازار بزرگ موبایل پس از چین محسوب می شود و به همین خاطر سامسونگ از چند ماه قبل تلاش های گستره ای را برای باز پس گیری جایگاهش از رقیب چینی ترتیب داده است.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۲۴ دی]

به‌روزرسانی: صفحه ویژه فروش سری گلکسی M20 تصاویری از این گوشی را منتشر کرده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هرسین استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone