🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29588.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کاهش میزان فروش جهانی کامپیوترهای شخصی در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸

کاهش آمار فروش جهانی کامپیوترهای شخصی در سه ماهه چهارم سال 2018 میلادی، نشان می‌‌دهد که این بازار هنوز روند نزولی دارد و کاربران علاقه‌ای به خرید کامپیوتر شخصی نشان نمی دهند. با این وجود لنوو، ...

کاهش آمار فروش جهانی کامپیوترهای شخصی در سه ماهه چهارم سال 2018 میلادی، نشان می‌‌دهد که این بازار هنوز روند نزولی دارد و کاربران علاقه‌ای به خرید کامپیوتر شخصی نشان نمی دهند. با این وجود لنوو، حکمران این سرزمین بی فروغ به شمار می‌رود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان

بر اساس گزارش وبسایت گارتنر تولیدکنندگان PC در سه ماهه پایانی سال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - ۲۰۱۸ میلادی موفق شده‌اند ۶۸.۶ میلیون کامپیوتر شخصی به فروش برسانند. این عدد نسبت به رقم قبلی مشابه در سال گذشته، ۴.۳ درصد کاهش پیدا کرده است. کمپانی IDC هم آمار مشابهی برای فروش کامپیوتر‌های شخصی ارائه داده است. به گفته‌‌ی این سایت، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - ۶۸.۱ میلیون PC عرضه شده و این میزان کاهشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - ۳.۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته را تجربه کرده است.

این در حالی است که در دو فصل قبلی بازار کامپیوتر‌های شخصی ثابت بوده و کارشناسان امیدوار بودند پس از ۶ سال کاهش تقاضا، بار دیگر شانس به این بازار رو کند و میزان فروش این گجت‌ها بیشتر شود. حال تحلیلگران وبسایت گارتنر، مدعی شده‌اند که کاهش آمار فروش، دلیل دیگری جز کم شدن تقاضای کاربران داشته و کمبود قطعات نیز نقشی مهمی در این زمینه ایفا کرده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان

به گفته یکی از تحلیلگران وبسایت یاد شده علیرغم بیشتر شدن تقاضا، عدم ساخت CPU توسط زنجیره تولید موجب شده میزان عرضه‌ PC کاهش پیدا کند. از سوی دیگر وبسایت IDC متذکر شده تنش‌های سیاسی-تجاری بوجود آمده میان چین و آمریکا نیز بی تاثیر نبوده است.

با این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - وجود لنوو موفق شده با عرضه‌ی ۱۶.۶ میلیون کامپیوتر شخصی، ۲۴.۲ درصد از بازار را به خود اختصاص دهد. بدین ترتیب کمپانی چینی موفق - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - شده میزان عرضه‌ی محصولات این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - چنینی خود را ۵.۹ درصد افزایش دهد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان

این در حالی است شرکت اچ پی با عرضه‌ی ۱۵.۳ میلیون PC و اختصاص ۲۲.۴ درصد بازار به خود، تولیدکننده‌ی دوم لیست یاد شده لقب گرفته است. کمپانی دل نیز ۱۰.۹ میلیون کامپیوتر شخصی عرضه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - کرده و با سهم بازار ۱۵.۹ درصدی، در رتبه سوم قرار دارد. اپل هم میزان کلاً - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - بار عرضه ۴.۹ میلیون PC هنوز نتوانسته سهم خود از این بازار را دو رقمی کند و فاصله‌ی زیادی با رقبایش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone