🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29604.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تولید شارژر بیسیم ایرپاور اپل پس از ۱۶ ماه

پد شارژر بیسیم ایرپاور یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات اپل در چند سال اخیر به شمار می‌رود. کمپانی کوپرتینویی شهریورماه سال گذشته، از این گجت به همراه آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد ...

پد شارژر بیسیم ایرپاور یکی از پرحاشیه‌ترین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - محصولات اپل در چند سال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - اخیر به شمار می‌رود. کمپانی کوپرتینویی شهریورماه سال گذشته، از این گجت به همراه آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد و وعده داد آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار می‌کند. حال پس از گذشت ۱۶ ماه، شایعاتی مبنی بر آغاز خط تولید این محصول شنیده می شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

پیش از این گزارش شده بود مشکلات فنی پیش آمده در روند تولید این شارژها باعث شده عرضه‌‌ی این محصول به تعویق بیفتد. پس از آن کارشناسان مدعی شدند که ممکن است اپل پد شارژ ایرپاور را به همراه آیفون‌های ۲۰۱۸ عرضه خواهد کند.

جالب اینجاست که مراسم معرفی این گوشی‌ها به اتمام رسید و هیچ اشاره‌ای به ایرپاور نشد. حتی پس از مراسم گزارش شد که عرضه‌ی این محصول در واپسین دقایق لغو شده است چرا که در بسته‌بندی اولیه آیفون XS و XS Max، عکس‌های از این شارژر بیسیم موجود بوده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

حال وب سایت هنگ کنگی ChargerLab، به نقل از تولید کننده‌ای به نام Luxshare Precision که وظیفه‌ تولید ایرپادها و کابل‌های USB-C اپل را بر عهده دارد، گزارش داده بالاخره خط تولید پد شارژ ایرپاور به راه افتاده است. بدین ترتیب به احتمال قوی این گجت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این همین رسانه، به منبع دیگری هم اشاره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده و مدعی شده در آینده‌ای نزدیک بالاخره پد شارژر اپل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - عرضه خواهد شد. بر اساس ادعای این منبع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - خبری، کمپانی پگاترون هم ساخت قطعاتی از این پد شارژ را آغاز نموده و به نظر می‌رسد روند تولید این محصول اول بهمن ماه شروع شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

علاوه بر این گزارش شده، اپل تصمیم گرفته در این تجهیز جانبی، سه لایه سیم پیچ جدا از هم تعبیه کند. بدین ترتیب به احتمال قوی کمپانی کوپرتینویی از پد شارژر اپل طی رویداد سالانه این شرکت در اسفندماه رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone