🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29622.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا قصد دارد از هوش مصنوعی برای تسریع عملکرد اسلحه‌ها استفاده کند

ارتش آمریکا قصد دارد از هوش مصنوعی برای تسریع عملکرد برخی سلاح‌ها استفاده کند. مسئولین ارتش مجبورند محدودیت‌ها و قوانین زیادی را برای استفاده از هوش مصنوعی در سلاح‌ها بکار گیرند اما آنها باور دارند ...

ارتش آمریکا قصد دارد از هوش مصنوعی برای تسریع عملکرد برخی سلاح‌ها استفاده کند. مسئولین ارتش مجبورند محدودیت‌ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و قوانین زیادی را برای استفاده از هوش مصنوعی در سلاح‌ها بکار گیرند اما آنها باور - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارند بهره‌گیری از چنین قابلیتی، اهمیت بالایی دارد و توسعه دادن چنین سیستمی می‌تواند تهدید‌های احتمالی اسلحه‌های پیشرفته‌ی قدرت‌های خارجی را سرکوب کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان

معاون بخش لوجستیک و تکنولوژی ارتش ایالات متحده «Bruce Jette» اخیراً طی صحبت‌هایش توضیح داده که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هوش مصنوعی می‌تواند سیستم‌های سلاح را سرعت بخشد. با این وجود نیازی نیست هوش مصنوعی کنترل و مدیریت این سیستم را بر عهده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بگیرد.

بدین ترتیب کنترل این سیستم به طور کامل در اختیار انسان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - قرار خواهد داشت و هوش مصنوعی تنها عملکرد سلاح را سرعت می‌بخشد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تا به شخص کمک رساند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان

بدین ترتیب به احتمال قوی ارتش آمریکا بالاخره سراغ هوش مصنوعی برای تولید سلاح‌هایش خواهد رفت اما بخش جدیدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به نام فرماندهی آینده‌ی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارتش (Army Futures Command یا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - AFC) قرار است نقش هوش مصنوعی و تکنولوژی در توسعه‌ی سلاح‌ها را تعیین کند.

همچنین این ارگان وظیفه دارد  مقرراتی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای استفاده از این قابلیت تنظیم کند تا باید و نباید‌های اخلاقی-انسانی در آنها در نظر گرفته شود. Jette مدعی شده ارتش ایالات متحده به سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی برای دفاع از کشور نیاز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد تا سرعت واکنش سلاح به تهدید‌های احتمالی را بالا ببرد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان

به باور وی می‌توان تهمیداتی در نظر گرفت تا این سلاح‌ها مشکل آفرین نشوند و به هر چه دلشان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواست شلیک نکنند. در حال حاضر ارتش آمریکا در حال توسعه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ساختاری است تا بتواند معماری هوش مصنوعی را وارد سیستم‌هایش کند.

البته در نظر گرفتن چنین سیستمی منتقدان فراوانی دارد و بارها کمپانی‌های خصوصی، کارشناسان و شهروندان به مقابله با چنین راهکاری برخواسته‌اند.  حتی چند وقت پیش چند نفر از ساکنین مانتین ویو برای اعتراض به همکاری گوگل و ارتش برای طراحی چنین سیستمی استعفا داده‌‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone