🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29591.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تخفیف قابل توجه برای آیفون در پی کاهش میزان فروش در چین

اپل چند روز قبل فروش کمتر از حد انتظار آیفون در چین را تایید کرد که به کاهش درآمدهای آنها طی سه ماهه اخیر منجر شد. دلیل اصلی این مساله به قیمت بالای آیفون های ...

اپل چند روز قبل فروش کمتر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - از حد انتظار آیفون در چین را تایید کرد که به کاهش درآمدهای آنها طی سه ماهه اخیر منجر شد.

دلیل اصلی این مساله به قیمت بالای آیفون های ۲۰۱۹ در چین برمی گردد و حالا برخی خرده فروش های این کشور برای جلب خریداران ناچار به ارائه تخفیف های قابل توجه شده اند که شامل مدل هایی نظیر آیفون XR و XR می شود. این درحالی است که تنها چندین ماه از عرضه آیفون های ۲۰۱۹ به بازار می گذرد و قبلا کارشناسان فروش موفقی را برای مدل XR پیش - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - بینی کرده بودند. تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران

«گروه سانینگ» که ۱۶۰۰ شعبه خرده فروشی دارد قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون XR را از ۱۰۳۶ دلار به ۸۵۸ کاهش - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - داده که نشانگر تخفیف قابل توجه ۱۷۸ دلاری است. مدل های دیگر نیز از این تخفیف ها محروم نمانده اند و مدل ۲۵۶ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - گیگابایتی آیفون XS Max به جای ۱۶۲۸ دلار با نرخ ۱۴۳۶ دلار عرضه می شود. فروشگاه معروف دیگری نیز ۱۰۳ دلار برای آیفون XR - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - تخفیف در نظر گرفته است.

قیمت آیفون های ۲۰۱۹ در این کشور آسیایی نسبت به آمریکا به مراتب گرانتر است و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر محمودآباد استان مازندران - حتی پس از اعمال این تخفیف ها نیز آیفون XS Max برای چینی ها گرانتر تمام می شود.

فروش آیفون در چین به خاطر قیمت بالا، تضعیف یوآن و نبرد تجاری با آمریکا تا حدی کاهش یافته که اپل هم ناچار به ارائه تخفیف شده و میزان آن برای مدل های سال گذشته تا XS Max بین ۵۹ تا ۶۶ دلار متغیر است.

ارائه تخفیف های قابل توجه از سوی فروشگاه های عمده نشانگر تلاش آنها برای تخلیه انبارها از موبایل های اپل است که با توجه به تلاش چینی ها برای حمایت از کمپانی های داخلی احتمالا با محصولات شرکت های دیگری نظیر هواوی، شیائومی و اوپو جایگزین می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone