🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29617.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کفش‌های هوشمند جدید نایکی تنها ۳۵۰ دلار قیمت دارند

بیست سال پیش در قسمت دوم فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future Part II) قهرمان داستان با سفر به آینده در سال ۲۰۱۵ خیالی، کفش‌های نایکی نقره‌ای رنگی را می‌پوشید که بند آنها ...

بیست سال پیش در قسمت دوم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future Part II) - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قهرمان داستان با سفر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به آینده در سال ۲۰۱۵ خیالی، کفش‌های نایکی نقره‌ای رنگی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را می‌پوشید که بند آنها به صورت خودکار بسته می‌شد. هفته‌ی آینده کمپانی نایکی قرار است از کفش‌های self-lacing جدید رونمایی کند اما هنوز هیچ عکسی از این محصول - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدید منتشر نشده تا کاربران را تشنه نگهدارند.

البته چند سالی است که کفش‌های این چنینی تولید شده‌اند اما ورزشکاران حرفه‌ای نمی‌توانند از آنها استفاده کنند و قیمت بالایی دارند. دو سال پیش از کفش HyperAdapt رونمایی کرد که ۷۲۰ دلار قیمت داشت و کفشی با ساق‌های کوتاه بود. سال ۲۰۱۵ نیز چنین مدل کفشی با نام  2015 Nike Mag برای استفاده‌ی روزانه معرفی شده بود.

حال مدل جدید نه تنها قرار است سبک‌تر باشد و قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشته باشد، بلکه قابلیت‌های ویژه‌ای برایش درنظر گرفته شده تا ورزشکاران حرفه‌ای هم دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نگران بستن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بند‌هایشان نباشند.

همچنین نایکی ویدیو‌یی منتشر کرده که در آن بازیکنان بسکتبال معروف لیگ NBA با تلفن‌ هوشمندشان می‌توانند کفش‌های جدید این شرکت را کنترل کرده و حالت‌های مختلفی برای بستن بند کفششان - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انتخاب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این در حالی است که پیشتر در این مدل کفش‌ها تنها یک کلید فیزیکی وجود داشت و قابلیت اتصال بی سیم برایشان در نظر گرفته نشده بود. با این حال فردا قرار است کفش‌های جدید نایکی معرفی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شوند و به گفته‌ سازندگانش:

«بازی [بسکتبال] دیگر شبیه به قبل نخواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود.»

جالب اینجاست که در این ویدیو، کفش‌های جدید شطرنجی شده‌اند تا طرحشان لو نرود اما کفش Jordan XXXIII که شهریور ماه معرفی شده بود، تقریباً مشخص کرده سیستم بند بستن خودکار جدید کفش‌ها چه عملکردی خواهد داشت.

به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گفته‌ی سازندگان این کفش ورزشی، حضور HyperAdapt در ورزش بستکبال می‌تواند قدم تازه‌ای برای کفش‌های این چنینی باشد و پس از آن نیز با ارزانتر شدن این تکنولوژی کم کم به ویژگی ثابت محصولات این برند بدل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone