🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29609.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

راننده اسنپ مسافرش را از آدم‌ربایی نجات داد

اسنپ خبر می‌دهد که راننده تبریزی جان مسافرش را در یک اقدام آدم‌ربایی نجات داده است. «امیر شادمان خضرلو» راننده ۳۳ ساله اسنپ، در یکی از سفرهای خود با آدم‌ربایی که قصد ربودن مسافرش را ...

اسنپ خبر می‌دهد که راننده تبریزی جان مسافرش را در یک اقدام آدم‌ربایی نجات داده است. «امیر شادمان خضرلو» راننده ۳۳ ساله - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اسنپ، در یکی از سفرهای خود با آدم‌ربایی که قصد ربودن مسافرش را داشت، روی پل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کابلی تبریز درگیر ‌شد و جان مسافرش را نجات داد.

به گزارش واحد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - عملیات اسنپ، در یکی از سفرهای این سامانه در شهر تبریز فردی ناشناس اقدام به تعقیب خودروی اسنپ می‌کند و «زمانی که فرد آدم‌ربا تلاش می‌کند تا مسافر را که خانمی جوان بوده به زور از ماشین پیاده کند، راننده با به خطر انداختن جان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خود جلوی این اقدام را می‌گیرد. همچنین با ورود پلیس به این ماجرا فرد آدم‌ربا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دستگیر و موضوع به مراجع قانونی ارجاع داده شد.»

آبان ماه سال گذشته، اسنپ فعالیت خود را در تبریز آغاز کرد. در واقع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تبریز هفتمین شهری بود که اسنپ کار خود را در آن آغاز کرد.

اسنپ اکنون در ۸۶ شهر کوچک و بزرگ و ۲۶ استان کشورمان به شهروندان خدمت‌ رسانی می‌کند. از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - و نقل اسنپ ۴ سال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

- تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کرمانشاه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone