🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14833.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو M1 در زمان اجرای بازی‌ها تا ۲۰ وات انرژی مصرف می‌کند

اپل در آیپد پرو ۲۰۲۱ از چیپ بسیار قدرتمندی استفاده کرده که در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آن حضور دارند. همین قدرت بالا، نیاز به انرژی بالایی هم دارد. اخیرا چندین تست نشان داده که آیپد ...

اپل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - در آیپد پرو ۲۰۲۱ از چیپ بسیار قدرتمندی استفاده کرده که در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آن حضور دارند. همین قدرت بالا، نیاز به انرژی بالایی هم دارد. اخیرا چندین تست نشان داده که آیپد پرو M1 در هنگام اجرای برنامه‌های سنگین مصرف انرژی برابر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - ۲۰ وات دارد.

یکی از افراد فعال در حوزه فناوری با حساب توییتری «Golden Reviewer» اخیرا اطلاعاتی درباره مصرف انرژی این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - تبلت منتشر کرده است. همانطور که می‌توان حدس زد، مصرف انرژی یک چیپ به برنامه‌های مورد استفاده کاربر بستگی دارد.

ظاهرا مصرف انرژی تک هسته‌ای در فعالیت‌های سنگین مانند بنچمارک Linpack به ۱۰.۷ وات، مصرف ۸ هسته به ۱۴.۳ وات، مصرف GPU در بنچمارک گرافیکی به ۱۶.۳ وات و در هنگام اجرای بازی به ۱۹.۹ وات می‌رسد. این تراشه در حالت آماده بکار و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - البته فعالیت‌های سبک انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان

این مصرف انرژی بالا نشان می‌دهد که M1 یک چیپ موبایل ساده مانند تراشه‌های اسنپدراگون یا اگزینوس ۲۱۰۰ نیست و البته با توجه به استفاده از آن در مک‌بوک‌ها و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - همچنین آی‌مک می‌توانیم به چنین موضوعی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - پی ببریم. با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - وجود مصرف بالای انرژی، ظاهرا آیپد پرو M1 مشکلی از نظر مدیریت دما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - ندارد و عملکردش کاهش پیدا نمی‌کند.

این مصرف بالای انرژی نشان می‌دهد که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - چرا اپل برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از باتری بزرگتری نسبت به مدل ۲۰۲۰ استفاده کرده. چیپ A12Z - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - مورد استفاده در نسل قبلی آیپد پرو مصرف انرژی پایین‌تری نسبت به M1 دارد.

در حال حاضر اپل خودش را برای نسل آینده چیپ M1 با نام M1X - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - یا M2 آماده می‌کند که قدرت بالاتری خواهد داشت. در کنار افزایش قدرت، انتظار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - می‌رود مصرف انرژی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - این تراشه هم بیشتر شود. بنابراین کوپرتینویی‌ها باید به دنبال یک راه‌حل مناسب برای کاهش دمای مک‌بوک‌های ۲۰۲۱ و سیستم خنک‌کننده آن‌ها باشند. هرچند شاید اپل بتواند بدون اینکه مصرف انرژی را چندان افزایش دهد، پردازنده‌اش را قدرتمندتر از گذشته کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما آیا سمت مجتمع مسکونی مهستان ابهر هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در مجتمع مسکونی مهستان شهر ابهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone