🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14815.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اتصال ۲۲۵ روستای استان همدان به اینترنت پرسرعت همراه اول

مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد و طی آن 225 روستا تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند. در این مراسم که با ...

مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد و طی آن 225 روستا تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.

در این مراسم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - که با حضور استاندار، نمایندگان همدان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - در مجلس و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات و همراه اول برگزار شده بود، بهره برداری از 154 سایت همراه اول که به نسل سه یا چهار ارتقا یافته بودند صورت گرفت و در مجموع ساکنین 225 روستای این استان تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند. با برقراری ارتباط زنده از طریق ویدئوکنفرانس با روستاهای قراگل و سیمین ابرو، با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت های همراه اول در این دو روستا افتتاح شد.

وزیر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با تشکر از همراه اول که بار اصلی توسعه در این استان را به دوش کشیده، اظهار داشت:

«علی رغم تمامی مشقت‌هایی که این روزها همراه اول در زمینه تامین تجهیزات با آن‌ها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - مواجه است، اما تلاش ویژه، همکاری و پشتیبانی مناسبی داشتند تا ما به قولی که دادیم، بتوانیم عمل کنیم..»

به گفته «محمد جواد آذری جهرمی»، کار اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار استان همدان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پس از دو ماه کار فشرده به پایان رسیده است و 264 روستا با اعتبار 167 میلیارد تومان به اینترنت متصل شدند.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بازه زمانی این پروژه همراه اول از ۱۵ شهریور 1399 تا یکم خرداد 1400 عنوان شده است که با انجام آن 75 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان همدان تحت پوشش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - اینترنت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - پرسرعت همراه اول قرار گرفته است.

همچنین افزایش پهنای باند ۱۴۹ مرکز روستایی هر یک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - به میزان یک گیگابیت برثانیه (1Gbps) توسط شرکت مخابرات ایران در جهت بهبود تجربه مشترکان برای دسترسی به اینترنت پرسرعت صورت پذیرفته است.

در این مراسم علاوه بر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تایباد استان خراسان - 154 سایت همراه اول، 7 سایت ایرانسل و 3 سایت های وب نیز به بهره برداری رسید تا اتصال روستاهای استان همدان به شبکه ملی ارتباطات، ۲۴ درصد افزایش یابد.

طبق آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت ارتباطات، همراه اول حدود ۴۵ هزار روستا در سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است که بیش از دو برابر روستاهای تحت پوشش اپراتورهای دیگر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone