🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14849.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید فیسبوک بدون نیاز به رونویسی گفتار را تشخیص می‌دهد

تشخیص گفتار یکی از فاکتورهای کلیدی هوش مصنوعی در طرح و برنامه‌های شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری است. فیسبوک امروز اعلام کرده که به دستاوردی مهم در زمینه آموزش این سیستم‌ها در یادگیری زبان‌های جدید دست ...

تشخیص گفتار یکی از فاکتورهای کلیدی هوش مصنوعی در طرح و برنامه‌های شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - است. فیسبوک امروز اعلام کرده که به دستاوردی مهم در زمینه آموزش این سیستم‌ها در یادگیری زبان‌های جدید دست یافته است. این شرکت مدعی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - است روشی برای ساخت ابزارهای تشخیص گفتار ابداع کرده که به داده‌های رونویسی‌شده نیازی ندارد.

به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - گفته فیسبوک، سیستم جدید آن‌ها می‌تواند شکل فعلی این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - فناوری را که به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - ورودی‌های متن-به-گفتار متکی است، متحول کند. زمانبرترین پروسه در شرایط موجود گوش دادن به صحبت‌ها و تبدیل آن‌ها به نوشتار است. این فرآیند باید برای هر زبان تکرار شود. ولی سیستم جدید فیسبوک به‌طور مستقیم از خود گفتارهای صوتی تعلیم می‌بیند و بدون نیاز به نوشتار سعی می‌کند متوجه حرف‌ها شود.

مدل جدید فیسبوک اساسا مبتنی بر یک چرخه بازخوردی میان «شبکه‌های زایای دشمن‌گونه» (GAN) کار می‌کند که از یک «زایا» و یک «تفکیک‌کننده» تشکیل شده است. زایا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - نمونه‌هایی از الگوهای گفتاری را ارائه می‌کند که ممکن است کاملا بی‌معنا به نظر برسند. ولی در ادامه این داده‌ها به تفکیک‌کننده ارائه می‌شوند تا شبیه نوعی مترجم عمل کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی

در عین حال، فیسبوک متون اضافه‌ای را که توسط انسان‌ها نوشته شده به سیستم می‌دهد تا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - در استخراج تفاوت‌های میان نتایج کامپیوتری و واقعی به زایا کمک کند. این فرآیند این قدر ادامه پیدا می‌کند تا خروجی زایا شبیه متن واقعی شود.

فیسبوک می‌گوید این راهکار به آن‌ها اجازه داده تا بدون هیچ گونه داده‌ حاشیه‌نویسی‌شده بتوانند سیستمی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - برای تشخیص گفتار بسازند. این شرکت همین حالا آزمایش مدل جدید خود را که با نام Wav2vec-U شناخته می‌شود روی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - زبان‌های سواحلی، قرقیزی و تاتار کریمه‌ای آغاز کرده است. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شازند استان مرکزی - این زبان‌ها تاکنون ابزار باکیفیتی برای تشخیص گفتار نداشته‌اند.

آزمایش‌های فیسبوک از کاهش ۶۳ درصدی خطاها خبر داده. این شرکت می‌گوید دستاورد آن‌ها می‌تواند تشخیص گفتار را برای زبان‌ها و لهجه‌های بیشتری در سراسر دنیا ممکن کند. بیش از ۷۶ درصد از ۲.۸۵ میلیارد کاربر ماهانه فیسبوک در خارج از آمریکا و اروپا هستند. بنابراین دستیابی به قابلیت ترجمه خودکار برای ایجاد ارتباط موثرتر میان تمامی مردم دنیا امری ضروری به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone