🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14852.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پایانی بر رویای ساخت جت مافوق صوت بی‌صدا: شرکت Aerion تعطیل می‌شود

کمپانی آمریکایی Aerion Supersonic که به دنبال ساخت جت‌های شخصی بی‌صدا با سرعت دو برابر هواپیماهای مسافربری بود، از پایان فعالیت‌ها و تعطیلی خود خبر داد. این کمپانی که قصد داشت جت مافوق صوت AS2 ...

کمپانی آمریکایی Aerion Supersonic که به دنبال ساخت جت‌های شخصی بی‌صدا با سرعت دو برابر هواپیماهای مسافربری بود، از پایان فعالیت‌ها و تعطیلی خود خبر داد.

این کمپانی که قصد داشت جت مافوق صوت AS2 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - را بسازد، طبق بیانیه‌اش مشکلات مالی مانع از چنین کاری شده است:

«در شرایط مالی کنونی، داشتن برنامه‌ها و سرمایه‌های بزرگ موردنیاز بسیار چالش‌برانگیز است. حالا Aerion - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - تصمیم گرفته با توجه به شرایط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - مالی، اقدامات مناسب را انجام دهد.»

Aerion می‌خواست اولین نمونه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - جت AS2 را در سال ۲۰۲۴ به پرواز درآورد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - و به دنبال ارائه سرویس‌های تجاری تا سال ۲۰۲۶ بود. این کمپانی حتی فناوری به نام «Boomless Cruise» را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - به نام خود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - ثبت کرد که امکان پرواز AS2 بدون ایجاد انفجار صوتی را فراهم می‌کند.

هزینه هر جت AS2 برابر ۱۲۰ میلیون دلار بود، اما هزینه توسعه‌اش برای Aerion به ۴ میلیارد دلار می‌رسید که ۱ میلیارد دلار آن برای توسعه یک موتور خرج شد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان

Aerion در توسعه این جت شخصی تنها نبود و بزرگان صنعت هوافضا مانند بوئینگ و جنرال الکتریک هم با آن همکاری می‌کردند. این کمپانی به دنبال ساخت یک تاسیسات ۳۷۵ میلیون دلاری در فرودگاه بین‌المللی ملبورن بود. این شرکت حتی به توسعه جت دیگری به نام AS3 با سرعت بالاتر از ۴ ماخ هم فکر کرده بود.

با توجه به وضعیت جهان و ماهیت صنعت هوافضا، خروج - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - Aerion Supersonic از بازار جای تعجب چندانی ندارد. برای توسعه محصولی جدید در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - صنعت هوافضا شرکت‌ها به سرمایه زیادی نیاز دارند و شیوع ویروس کرونا ضربه سنگینی به صنعت هوانوردی وارد کرد، بنابراین نیاز به توسعه هواپیماهای فوق سریع توسط شرکت‌های نوپا تقریبا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

با این وجود، شرکت دیگری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - روی هواپیماهای مافوق صوت مسافری کار می‌کند. شرکت «بوم سوپرسونیک» انتظار دارد که پروازهای مسافری‌اش را در سال ۲۰۲۹ انجام دهد. باید منتظر ماند و دید چه آینده‌ای در صنعت هوانوردی خواهد بود و آیا می‌توان در پیش از پایان ۲۰۳۰ با هواپیماهای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمام استان گیلان - مسافربری مافوق صوت در زمان کوتاهی به نقاط مختلف جهان سفر کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone