🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14830.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه درباره مک‌بوک‌ پرو ۲۰۲۱ اپل می‌دانیم

اپل سال ۲۰۲۰ با معرفی مک‌بوک‌های مجهز به چیپ M1 تحول بزرگی در دنیای لپ‌تاپ‌ها ایجاد کرد و حالا تقریبا تمام علاقه‌مندان به دنیای فناوری منتظر معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو هستند که در کنار ...

اپل سال ۲۰۲۰ با معرفی مک‌بوک‌های مجهز به چیپ M1 تحول بزرگی در دنیای لپ‌تاپ‌ها ایجاد کرد و حالا تقریبا تمام علاقه‌مندان به دنیای فناوری منتظر معرفی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - نسل جدید مک‌بوک پرو هستند که در کنار سخت افزار قدرتمندتر، طراحی جدیدی هم خواهد داشت. در همین راستا می‌خواهیم در این مطلب نگاهی به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - تمام گزارش‌ها درباره مک‌بوک‌ پرو ۲۰۲۱ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - اپل داشته باشیم.

اپل می‌خواهد در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - کنار طراحی جدید، از سیلیکون تازه‌ای هم برای لپ‌تاپ‌هایش استفاده کند که البته احتمالا در آینده این تراشه در کامپیوترها و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - تبلت‌های کوپرتینویی‌ها هم مورد استفاده قرار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - می‌گیرد. در ادامه همراه دیجیاتو باشید تا ببینیم اپل چه برنامه‌هایی برای مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ در سر دارند.

طراحی، اندازه و رنگ‌های مک‌بوک‌ پرو ۲۰۲۱ اپل

طبق گزارش‌ها، در تابستان پیش رو باید منتظر رونمایی از نسخه بازطراحی شده مک‌بوک پرو باشیم. این لپ‌تاپ در دو نسخه با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ اینچی از راه می‌رسد و احتمالا خبری از مدل ۱۳ اینچی با طراحی جدید نخواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، مک‌بوک پرو - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - ۱۴ اینچی جایگزین نسخه ۱۳ اینچی خواهد شد، البته شاید کوپرتینویی‌ها همچنان به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - فروش مدل ۱۳ اینچی ادامه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - دهند و آن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - را با پردازنده جدید، بروز کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - گذشته گفته بود اپل مک‌بوک ایر جدید را با رنگ‌های متنوع - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - مشابه آی‌مک ۲۰۲۱ روانه بازار می‌کند. با این حال به نظر نمی‌رسد کوپرتینویی‌ها چنین رویکردی را برای مک‌بوک پرو جدید درنظر بگیرند و این لپ‌تاپ احتمالا با رنگ‌های خاکستری فضایی و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، احتمالا لوگوی مک‌بوک پرو هم از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - زیر نمایشگر حذف شود.

نمایشگرهای Mini-LED در لپ‌تاپ‌های اپل

اپل با معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ به سراغ نمایشگر Mini-LED برای مدل ۱۲.۹ اینچی رفت که البته طبق گزارش‌ها هنوز برای تولید انبوه آن‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. با این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - حال تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» انتظار دارد مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ در نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی با چنین فناوری از راه برسد. شاید تا زمان معرفی این لپ‌تاپ‌ها، کوپرتینویی‌ها بتوانند بر مشکلات تولید چنین پنل‌هایی غلبه کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان

نمایشگرهای Mini-LED از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - LEDهای زیادی استفاده می‌کنند که نتیجه‌اش کنترل بهتر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - نور پس زمینه، کنتراست بالاتر و دامنه دینامیکی بهتر می‌شود. برای مثال کنتراست پنل مورد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - استفاده در آیپد پرو M1 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - به ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ می‌رسد و حداکثر روشنایی برابر ۱۶۰۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - نیت دارد.

پورت‌ها و مگ‌سیف

ظاهرا اپل می‌خواهد تعداد پورت‌های لپ‌تاپ‌های گران قیمتش را افزایش دهد، در همین راستا باید منتظر استفاده از شارژر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - مگ‌سیف، درگاه کارت حافظه SD، پورت HDMI و پورت‌های تاندربولت بیشتر در نسل جدید مک‌بوک پرو باشیم. در حال حاضر مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی از دو پورت تاندربولت و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی از چهار پورت تاندربولت بهره می‌برند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان

مینگ-چی کو هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - پیش‌بینی کرده پورت مگ‌سیف به مک‌بوک‌ پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی برمی‌گردد. این پورت شارژ در سال ۲۰۰۶ با لپ‌تاپ‌های مک معرفی شد که البته پس از چندین سال دیگر اپل از آن استفاده نکرد. در حقیقت زمانی که کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۶ به سراغ پورت USB-C رفتند، مگ‌سیف در مک‌بوک‌ها ناپدید شد. حالا باید منتظر ماند و دید این پورت دوباره به محصولات محبوب اپل بازمی‌گردد یا خیر.

پایان تاچ بار

تاچ بار قابلیتی است که در نسخه‌های گران‌قیمت مک‌بوک پرو - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - قرار دارد، اما بسیاری از کاربران علاقه‌ای به آن ندارند و خواهان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - برگشت کلیدهای استاندارد به لپ‌تاپ‌های اپل هستند. به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - گفته کو، کوپرتینویی‌ها دوباره به سراغ طراحی استاندارد می‌روند و در مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ خبری از تاچ بار نخواهد بود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان

نسل جدید چیپ M1

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نسل بعدی اپل سیلیکون وجود دارد، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - اما هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها چه نامی را برای آن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - انتخاب می‌کنند. برخی این تراشه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - را M1X و تعدادی M2 نامگذاری کرده‌اند، با این وجود این چیپ با هر اسمی که وارد بازار شود، نسبت به M1 عملکرد بهتری خواهد داشت.

به گزارش بلومبرگ، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید از تراشه‌ای با ۱۰ هسته پردازشی بهره می‌برند و همچنین ۱۶ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - تا ۳۲ هسته گرافیکی خواهند داشت. علاوه بر این، تراشه جدید حداکثر از ۶۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و دارای موتور عصبی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - بهبودیافته خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان

این احتمال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - وجود دارد که در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ نسخه جدید مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی با طراحی قدیمی اما پردازنده‌ای تازه از راه برسد. اگرچه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - این تراشه همچنان مانند M1 دارای ۸ هسته خواهد بود، اما سرعتش بالاتر می‌رود و تعداد هسته‌های گرافیکی‌اش هم به ۱۰ می‌رسد.

اگرچه برخی گزارش‌ها به پشتیبانی مک‌بوک‌ پرو ۲۰۲۱ اپل از فیس آیدی و شبکه 5G اشاره کرده‌اند، اما گزارش بلومبرگ گفته نباید منتظر چنین ویژگی‌هایی در آینده نزدیک باشیم.

تاریخ عرضه و قیمت مک‌بوک پرو ۲۰۲۱

طبق گزارش‌ها، باید منتظر معرفی مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ اپل در تابستان پیش رو باشیم، با این حال اطلاعی از قیمت این لپ‌تاپ نداریم. علاوه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - بر این نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها تولید مدل ۱۳ اینچی را متوقف می‌کنند یا آن را با پردازنده جدیدی در اختیار مشتریان قرار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هرسین استان کردستان - می‌دهند.

در صورتی که اپل تصمیم بگیرد مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ را به نمایشگر Mini-LED مجهز کند، به احتمال زیاد با افزایش قیمت این لپ‌تاپ‌ها مواجه خواهیم شد. انتظار می‌رود این افزایش قیمت در حدود ۱۰۰ دلار باشد، البته شاید کوپرتینویی‌ها این نمایشگر را به عنوان یک ویژگی اضافه درنظر بگیرند و کاربرانی که حاضر به پرداخت هزینه بالاتر باشند، به آن دسترسی پیدا کنند.

باید منتظر ماند و دید چقدر پیش‌بینی‌های این مقاله درست از آب درمی‌آیند، البته با توجه به اینکه احتمالا چندین ماه تا معرفی آن‌ها فاصله داریم، باید منتظر انتشار گزارش‌های جدیدتری هم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone