🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14820.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام می‌خواهد کد احراز هویت دو مرحله‌ای خود را با واتس‌اپ بفرستد

گزارشی جدید می‌گوید اینستاگرام احتمالا در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با همکاری واتس‌اپ امنیت این اپلیکیشن را بالا خواهد برد. این شرکت می‌خواهد فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای را به واتس‌اپ ببرد ...

گزارشی جدید می‌گوید اینستاگرام احتمالا در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با همکاری واتس‌اپ امنیت این اپلیکیشن را بالا خواهد برد. این شرکت می‌خواهد فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای را به واتس‌اپ ببرد و کدهای یکبار مصرف را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - از طریق این پیام‌رسان به دست کاربر برساند.

مطابق اعلام توسعه‌دهنده‌ای به نام «الساندرو پالوزی»، اینستاگرام احتمالا می‌خواهد در آینده کدهای 2FA خود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - را از طریق واتس‌اپ ارسال کند. او با انتشار دو اسکرین‌شات از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - اینستاگرام قابلیتی را نشان داده که اجازه فعال‌سازی این ویژگی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - را می‌دهد. همان طور که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - در ادامه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - می‌بینید، ظاهرا به تنظیمات اپ اینستاگرام گزینه‌ای اضافه شده که امکان دریافت کد از طریق واتس‌اپ را فراهم می‌کند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان

اگر کاربر این قابلیت را فعال کند، در هنگام ورود به اینستاگرام روی حساب واتس‌اپ خود کدی دریافت می‌کند که باید آن را به اپلیکیشن بدهد. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - این امکان به عنوان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - یک گزینه اختیاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، یعنی افراد همچنان می‌توانند دریافت پیامک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - هم داشته باشند.

ارائه این قابلیت در آینده با اضافه شدن امکان افزودن یک اکانت در چند دستگاه بسیار مفید خواهد بود. چون در آن صورت کاربران به راحتی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - می‌توانند کد 2FA را از روی هر دستگاهی که بخواهند دریافت کنند و لازم نیست صرفا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - متکی به یک دستگاه باشند.

احراز هویت دو مرحله‌ای یک قابلیت امنیتی است که به محافظت از اکانت‌های اینترنتی کمک می‌کند. اگر کاربر این قابلیت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - را فعال کرده باشد، در هنگام ورود به اکانت‌های خود باید کد ویژه‌ای وارد کند.

واتس‌اپ به شکل جدی در حال توسعه قابلیت‌های این پیام‌رسان است. اخیرا اعلام شده که احتمالا به‌زودی این امکان فراهم می‌شود تا کاربران بتوانند چت‌های خود را به شماره‌های جدید منتقل کنند. این قابلیت با تغییر شماره فرق می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در صورت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر گالیکش استان گلستان - استفاده از یک سیم کارت متفاوت روی دستگاهی متفاوت بتوانید به چت‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone