🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14816.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق: خسارت وسایل خانگی بر اثر خاموشی‌های مکرر پرداخت می‌شود

قطعی برق و خاموشی طی چند سال گذشته به امری تکراری در کشور تبدیل شده است که دردسرهای زیادی را برای هم‌وطنان‌مان به همراه دارد. یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در این باره بروز خسارت ناشی ...

قطعی برق و خاموشی طی چند سال گذشته به امری تکراری در کشور تبدیل شده است که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کردکوی استان گلستان - دردسرهای زیادی را برای هم‌وطنان‌مان به همراه دارد. یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در این باره بروز خسارت ناشی از مشکلات شبکه و سوختن وسایل و تجهیزات خانگی است که به گفته سخنگوی صنعت برق، سامانه‌ای برای پرداخت خسارت به مشترکان خانگی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که شرکت‌های برق منطقه‌ای ساعات محدودیت استفاده و خاموشی را از طریق سایت، سامانه «برق من» و ارسال پیامک برای شهروندان تهرانی اطلاع رسانی می‌کنند، گفت: «در صورتی که وسایل مشترکان بخش خانگی به دلیل نوسانات برق دچار آسیب شوند، کارشناسان بیمه ما حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط، آن را در سامانه ثبت و پس از رسیدگی، هزینه‌های ناشی از خسارت وارده را پرداخت می‌کنیم.»

او از مشترکان خانگی و تجاری خواست در صورت خسارت به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کردکوی استان گلستان - لوازم‌شان، مورد را در سامانه bime.tavanir.org.ir ثبت کنند.

به گفته رجبی مشهدی فعالیت ماینرهای غیرمجاز، تجهیزات صنعت برق کشور را نیز در معرض خطر قرار داده است به طوری که سرقت کابل، سوختن فیوز و غیره نیز رخ داده که این امر نیز در خاموشی بی اثر نبوده است.

راه اندازی سامانه بیمه مشترکان برق موضوع تازه‌ای نبوده و پیش از این نیز مشترکان خانگی و تجاری می‌توانستند جهت ثبت درخواست‌ها و خسارت‌های مالی، جانی و نقص عضو ناشی از حوادث شبکه برق اقدام کنند که پس از بررسی و ارزیابی نماینده بیمه، نسبت به پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه‌گر، اقدام می‌شود.

مشترکان پس از مراجعه به صفحه نخست این سامانه با دو گزینه اعلام و پیگیری خسارت مواجه می‌شوند. در ابتدا بایستی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کردکوی استان گلستان - برای اعلام خسارت اقدام کرد و با وارد کردن شناسه قبض، ثبت مشخصات فردی و مدارک اولیه، توضیح درباره اطلاعات خسارت و ثبت مدارک تکمیلی آن، درخواست فرد در سامانه ثبت شده و با کد رهگیری می‌توانند جهت پیگیری خسارت خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone