🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14841.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تراشه جدید هواوی با لیتوگرافی ۳ نانومتری احتمالا تا پایان ۲۰۲۱ تولید می‌شود

سال گذشته میلادی هواوی پس از اپل، از چیپ ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد که البته تبدیل به اولین تراشه ۵ نانومتری در دنیای اندروید شد. حالا این کمپانی خودش را برای توسعه چیپ ...

سال گذشته میلادی هواوی پس از اپل، از چیپ ۵ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد که البته تبدیل به اولین تراشه ۵ نانومتری در دنیای اندروید شد. حالا این کمپانی خودش را برای توسعه چیپ ۳ نانومتری آماده می‌کند که احتمالا تا پایان ۲۰۲۱ تولیدش شروع خواهد شد.

تولید تراشه‌ها در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - لیتوگرافی کوچک‌تر به شرکت طراح اجازه می‌دهد تعداد ترانزیستور بیشتری را داخل آن تعبیه کند که این موضوع، افزایش قدرت پردازشی دستگاه را در پی دارد. علاوه بر این، با لیتوگرافی کوچکتر مصرف تراشه هم کاهش پیدا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - می‌کند که نتیجه‌اش افزایش شارژدهی باتری خواهد بود. بنابراین چنین پردازنده‌هایی در کنار افزایش قدرت، شارژدهی باتری را هم بیشتر می‌کنند.

هواوی توانست توسط یکی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - از زیرمجموعه‌هایش به نام های‌سیلیکون تراشه ۵ نانومتری طراحی کند که قدم بزرگی در دنیای اندروید بود. پس از این کمپانی چینی، شرکت‌های دیگری هم دست به چنین کاری زدند و حالا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - اکثر پرچمداران بازار شامل آیفون و محصولات اندرویدی از چیپ ۵ نانومتری بهره می‌برند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان

حالا خبرهای جدید از این حکایت دارند که کمپانی هواوی قصد دارد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - نسل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - جدید تراشه‌های خود را با استفاده از لیتوگرافی ۳ نانومتری طراحی و همین امسال نیز نسبت به تولید آن‌ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - اقدام کند.

هواوی چند روز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - پیش نام تجاری جدیدی را برای برند کرین که مربوط به چیپست‌های این شرکت است، به ثبت رساند. این موضوع نشان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - می‌دهد هواوی علی‌رغم محدودیت‌های تجاری، همچنان در حال توسعه صنعت تراشه‌های خود است.

انتظار می‌رود هواوی تولید تراشه‌های ۳ نانومتری خود را تا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - پایان سال جاری میلادی شروع کند و نسل جدید این چیپست‌ها را که احتمالا کرین ۹۰۱۰ نام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - خواهد داشت، در آینده نزدیک در گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - خود به کار ببرد.

هواوی اگر بتواند چنین پیشرفتی داشته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - باشد و تعداد ترانزیستورهای پردازنده‌هایش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - را افزایش دهد، پرچمدارهای آینده‌اش را با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - قدرت بالاتر و البته مصرف انرژی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - بهینه‌تری روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone