🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14846.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: مهم‌ترین آمارها از مجمع سالانه همراه اول

یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد. در این مراسم «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول به ارائه گزارشی از اقدامات ...

یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد. در این مراسم «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول به ارائه گزارشی از اقدامات همراه اول در سال گذشته پرداخت. در این مراسم اعلام شد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - که همراه اول بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت در کشور توزیع کرده و سهم این اپراتور از بازار سیم کارت‌ها ۵۳.۶ درصد است. همچنین اعلام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - شد که سود خالص همراه اول (شرکت اصلی) با ۲۰ درصد رشد به ۴۳۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است. مهم‌ترین آمارهایی که مدیرعامل همراه اول ارائه داد را در این گزارش ویدیویی ببینید.

همراه اول در سال کرونا زده ۹۹ اقدامات متعددی انجام داده و توانسته به آمارهای جالب توجهی دست پیدا کند؛ از پلتفرم شاد گرفته که حالا بیش از ۱۳ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - میلیون دانش آموز در آن احراز هویت شدند و روزانه ۱۰ میلیون نفر به آن سر می‌زنند و به طور میانگین ۵۵ دقیقه با آن سر و کار دارند تا درآمد عملیاتی ۲۳۴۳۳ میلیارد تومانی که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - یک رشد ۳۵ درصدی نسبت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - به سال گذشته دارد.

همراه اول با تیم حرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - اول هم در اکوسیستم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده و بعد از بررسی ۲۰۵ تیم استارتاپی روی تیم‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده به طوری که سهم ۴۰ درصدی از سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

این اپراتور همچنین اعلام کرد ۴۲ میلیون مصرف کننده دیتای پرسرعت دارد که ۳۱.۳ میلیون آن مشترکین ۴G هستند و رشد ۸۰ درصدی ترافیک دیتا نسبت به سال قبل داشته‌اند به طوری که امسال توانستند به رکورد ۳۸۴۱ پتابایت دست پیدا کنند. در سال ۹۹، رشد درآمد از محل دیتا، ۴۹ درصد بوده و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - به ۱۳۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است. همانطور که پیش‌تر گفته شد در سال گذشته، ۵۶ درصد از کل درآمد عملیاتی همراه اول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - مربوط به دیتا بوده است.

در مجمع سالانه همراه اول همینطور اعلام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - شد که این اپراتور قصد دارد در سال ۱۴۰۰ تمرکز بیشتری رو توسعه 5G، حمایت از تولید بومی، سرمایه گذاری روی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - استارتاپ‌ها و ایده های نوآورانه داشته باشد؛ موضوعی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رودبار استان گیلان - که می‌تواند نقش همراه اول را در تحقق رویای دیجیتال موثرتر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone