🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14839.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر زنده آنر ۵۰ با رنگ زرد و طراحی متفاوت دوربین افشا شد

چیزی به زمان عرضه سری آنر ۵۰ باقی نمانده و اخیرا تایید شده که این سری از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده که ...

چیزی به زمان عرضه سری آنر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - ۵۰ باقی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - نمانده و اخیرا تایید شده که این سری از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده که طراحی ظریف و زرد رنگ یکی از گوشی‌ها را به تصویر می‌کشد.

تصاویر جدید این گوشی توسط منابع چینی در شبکه اجتماعی ویبو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - به اشتراک گذاشته شده‌اند و آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - را در سه رنگ مختلف از جمله زرد با کمی رنگ سبز نشان می‌دهند. در هیچ کدام از این تصاویر طراحی پنل جلویی به چشم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - نمی‌خورد، اما به خوبی می‌توانیم طراحی پنل پشتی را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - ببینیم که میزبان دوربینی با طراحی متفاوت و تا حدودی عجیب است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان

آنر به نظر می‌رسد ماژول دوربین مستطیلی شکل آنر ۳۰ را کنار گذاشته و یک طراحی جدید شبیه به یک بیضی بزرگ که دو دایره دیگر را در خود جای داده برای سری آنر ۵۰ در نظر گرفته است. درون دایره بالایی یک سنسور دوربین بزرگ وجود دارد که به نظر می‌رسد دوربین اصلی گوشی باشد و در دایره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - پایینی یک سنسور پریسکوپی و یک سنسور دیگر به عنوان دوربین سوم قرار گرفته است. اطراف ماژول دوربین طراحی درخشان و براقی وجود دارد که مطابق رنگ بدنه است.

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در سه رنگ زرد، آبی و بنفش در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت و خوشبختانه طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد آنر این بار تصمیم گرفته برخلاف نسخه‌های قبلی، لوگوی موجود روی پنل پشتی را بسیار کوچکتر کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان

تاریخ رسمی عرضه سری آنر ۵۰ هنوز اعلام نشده اما به نظر نمی‌رسد فاصله زیادی با آن داشته باشیم. شایعات حاکی از آن هستند که این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - سری سه گوشی شامل نسخه پایه، نسخه پرو و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - نسخه پرو پلاس خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone