🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14826.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق: مراکز مجاز استخراج رمزارز در ساعات اوج مصرف خاموش خواهند شد

سخنگوی صنعت برق از خاموشی مراکز مجاز استخراج رمزارزها در ساعات اوج مصرف برق  خبر داد و هدف از این امر را کمک به پیک بار شبکه و حفظ تعادل و پایداری آن عنوان کرد. ...

سخنگوی صنعت برق از خاموشی مراکز مجاز استخراج رمزارزها در ساعات اوج مصرف برق  - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - خبر داد و هدف از این امر را کمک به پیک بار شبکه و حفظ تعادل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - و پایداری آن عنوان کرد.

به گفته «مصطفی رجبی مشهدی» هم اکنون مصرف برق مراکز مجاز استخراج رمزارز به ۳۰۰ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - مگاوات می‌رسد که از امروز برای جلوگیری از بروز خاموشی، برق آن‌ها در ساعات اوج مصرف قطع خواهد شد: «این درحالی است که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - براساس مانورهای برگزار شده، بارهای شبکه شناسایی و تخمین زده می‌شود در حال حاضر بیش از ۲هزار مگاوات برق در مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در کشور - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - مصرف می‌شود و مراکز مجاز سهم کوچکی در این موضوع دارند.»

رجبی مشهدی معتقد است این مصارف غیرقانونی مزارع استخراج رمزارز، به دلیل اتصالات نادرست و افزایش نقطه‌ای مصرف برق به تجهیزات شبکه آسیب زده و خاموشی‌هایی را به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - دنبال دارند.

او همچنین از مشترکان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - خانگی که از دستگاه ماینر و تجهیزات مربوطه برای استخراج رمز ارز در منزل استفاده می‌کنند، خواست تا سریع‌تر نسبت خاموش کردن ماینرهای خود اقدام کنند. در غیر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - این صورت با شناسایی این دست از مشترکان، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - علاوه بر ضبط تجهیزات تا تعیین تکلیف نهایی، برق منزل متخلفین نیزقطع خواهد شد.

سخنگوی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - صنعت برق همچنین از هم‌وطنان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی و - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - استفاده غیرمجاز از شبکه برق را با مراجعه به سامانه سمات، اطلاع دهند تا شاهد افت ولتاژ در شبکه برق و خاموشی‌ها نباشیم.

به گفته رجبی مشهدی در این سایت بخش جداگانه‌ای برای معرفی مراکز یا افراد متخلف که به صورت غیرمجاز در زمینه استخراج رمزارزها فعالیت می‌کنند، در نظر گرفته شده است که مردم می‌توانند ضمن معرفی متخلفین، با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود پاداشی در این زمینه دریافت کنند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان

شنیده‌های دیجیاتو حاکی از آن است که قطع برق مزارع استخراج رمزارزها نه از امروز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - بلکه از هفته‌های گذشته آغاز شده است و برخی از فعالان این حوزه که نخواستند نام‌شان فاش شود، اعلام کرده‌اند که طی 2 هفته گذشته با قطعی برق از سوی سازمان‌های مربوطه در ساعات ۱۱ الی ۶ بعد از ظهر روبه‌رو بوده‌اند.

بحث خاموشی مراکز مجاز استخراج رمزارز موضوع جدیدی نیست و زمستان سال گذشته و پیش از آن نیز شاهد جنجال‌هایی در این حوزه بودیم تا جایی که مدیرعامل شرکت توانیر اذعان داشت مصرف ماینر‌ها اثر تعیین کننده‌ای در مصرف انرژی ندارد. خود سخنگوی صنعت برق نیز اعلام کرده بود تنها ۳ درصد برق مصرفی کشور متعلق به ماینینگ است و ۱۳ درصد ماینرها در ایران به طور مجاز و قانونی فعالیت دارند و خاموشی این مراکز که زیر ۱ درصد از برق مصرفی کشور به آنها مرتبط است. گفتنیست وزیر نیرو در سال گذشته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - به طور غیر مستقیم اعلام کرده بود که قطعی‌های برق ربطی به حوزه ماینینگ و ماینرها - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - ندارد. به جز او «ابوذر صالحی» مدیر کل امور بین الملل توانیر نیز سال گذشته در این رابطه بیان کرده بود مجموع فعالیت در حوزه ماینینگ رمز ارز در کشور حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ مگاوات است - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - «اما با توجه به مصرفی که ما در کشور داریم این عدد رمز ارز خیلی عدد بزرگی نیست و خاموشی‌های اخیر در کشور به خصوص در تهران ربطی به  استخراج بیت کوین ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone