🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14822.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تقدیر وزیر ارتباطات از ایرانسل برای راه‌اندازی سایت‌های استراتژیک ارتباطی در همدان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان، از ایرانسل برای انجام تلاش ویژه در راستای توسعه سایت‌های استراتژیک در زمان کم و ایجاد دسترسی روستاییان استان همدان به ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان، از ایرانسل برای انجام تلاش ویژه در راستای توسعه سایت‌های استراتژیک در زمان کم و ایجاد دسترسی روستاییان استان همدان به اینترنت پرسرعت همراه، تشکر کرد.

آذری جهرمی ضمن تقدیر از ایرانسل بابت تلاش‌های خستگی‌ناپذیری که در این راستا انجام داده‌اند، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان - گفت: « - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان - هرچند بر اساس برنامه‌ریزی کلی و تقسیم انجام شده، حجم کار محول شده به ایرانسل در توسعه ارتباطات روستایی استان همدان به اندازۀ اپراتور دیگر نبود؛ اما کارهای سخت بر دوش ایرانسل بود که یک نمونه آن، افتتاح سایت پیچیده روستای چشمه علی است.»

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، استاندار و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولان وزارت ارتباطات برگزار شده بود، طی ارتباط تصویری آنلاین با نماینده ایرانسل مستقر در روستای «چشمه‌علی» شهرستان اسدآباد همدان، سایت ارتباطی این روستا به نمایندگی از سایر سایت‌های ارتباطی روستایی ایرانسل در همدان افتتاح شد.

در این ارتباط آنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات پس از استماع گزارشی از دستاوردها و روند توسعه ارتباطات روستایی و محرومیت‌زدایی ارتباطی در منطقه، سایت ارتباطی روستای «چشمه‌علی» را افتتاح کرد و این روستاها، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه (3G و 4G) ایرانسل قرار گرفتند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این آیین هفت سایت جدید روستایی ایرانسل که پوشش ارتباطی ۳۰ روستا را تامین می‌کنند و با اجرای مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از محل سهم پروژه «خدمات عمومی اجباری» یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد اپراتورها راه‌اندازی شده‌اند، به بهره‌برداری رسیدند.

در آخرین گزارش رسمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان - با عنوان «طرح توسعه زیرساخت خدمات الکترونیکی روستایی»، ایرانسل نزدیک به سه برابر (2.92 برابر) بیشتر از اپراتورهای دیگر تلفن‌همراه، دارای پوشش شبکه اینترنت پرسرعت همراه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریمان استان خراسان - (3G و 4G) روستایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone