🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14836.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا کارت‌های گرافیک سری GTX 600 و GTX 700 را بازنشسته می‌کند

درایور گرافیک R470 انویدیا آخرین درایوری خواهد بود که از پردازنده‌های گرافیکی سری جی‌فورس GTX 600 و 700 که مبتنی بر معماری کپلر هستند، پشتیبانی می‌کند. این معماری از سال ۲۰۱۲ توسط انویدیا پشتیبانی شده ...

درایور گرافیک R470 انویدیا آخرین درایوری خواهد بود که از پردازنده‌های گرافیکی سری جی‌فورس GTX 600 و 700 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - که مبتنی بر معماری کپلر هستند، پشتیبانی می‌کند. این معماری از سال ۲۰۱۲ توسط انویدیا پشتیبانی شده بود اما بالاخره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - به پایان راه خود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رسد.

گرافیک‌های معماری کپلر که در حال حاضر از خانواده درایورهای R465 استفاده می‌کنند، با انتشار درایورهای سری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - R470 که قرار است در ادامه سال به دست کاربران برسند، پشتیبانی خود را از دست خواهند داد. البته GTX 750 و 750 Ti از این قاعده مستثنی هستند چون بر اساس معماری مکس‌ول ساخته شده‌اند.

با انتشار درایور R470 پشتیبانی از بهینه‌سازی‌های مربوط به بازی‌ها توسط انویدیا متوقف می‌شود. در نتیجه، انتظار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رود که عملکرد این GPUها رفته‌رفته ضعیف‌تر شود. البته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - نباید فراموش کرد که این گرافیک‌ها با درایور R470 تحت پشتیبانی بلندمدت (LTS) قرار می‌گیرند تا صرفا به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند.

انویدیا پشتیبانی از معماری «فرمی» یعنی سری جی‌فورس ۴۰۰ و ۵۰۰ را در سال ۲۰۱۸ متوقف کرد. این شرکت معماری کپلر را برای مقابله با تراشه‌های پرچمدار AMD معرفی کرد. انویدیا در ادامه بیشتر روی بهینه‌سازی تمرکز کرد و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - معماری‌های مکس‌ول و پاسکال را با شرایط بهتری به بازار فرستاد. معماری کپلر در سال ۲۰۱۳ ضربه سختی از معرفی گرافیک‌های «هاوایی» AMD خورد اما با معرفی سری GTX 700 توانست به حیات خود ادامه دهد. نمودار زیر نقشه راه انویدیا برای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - پشتیبانی از معماری‌های GPU این شرکت را نشان می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان

گفتنی است که درایور متن باز Nouveau از سری GTX 600/700 پشتیبانی می‌کند. این درایورها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - اجازه تعیین دستی سرعت کلاک را می‌دهند و نیازی به میکروکد یا فریمور امضا شده ندارند. البته طبیعی است که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - پشتیبانی کپلر از Nouveau به خوبی درایورهای رسمی انویدیا نباشد، اما استفاده از این درایور شاید به‌زودی به تنها راه باقی مانده برای کاربران گرافیک‌های یاد شده تبدیل شود.

انویدیا در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - مرحله بعدی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - به سراغ قطع پشتیبانی معماری مکس‌ول می‌رود اما احتمالا هنوز زمان زیادی تا وقوع این اتفاق باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone