تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10313.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دسترسی میلیون‌ها دستگاه اندرویدی به سرویس‌های گوگل قطع شد

گوگل به‌تازگی تایید کرده که گوشی‌های اندرویدی قدیمی دیگر به سرویس‌های اختصاصی این شرکت دسترسی ندارند. این محدودیت برای دستگاه‌هایی اعمال شده که از اندروید ۲.۳.۷ یا نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند. کاربران اندروید نان زنجبیلی ...

گوگل به‌تازگی تایید کرده که گوشی‌های اندرویدی قدیمی دیگر به سرویس‌های اختصاصی این شرکت دسترسی ندارند. این محدودیت برای دستگاه‌هایی اعمال شده که از اندروید ۲.۳.۷ یا - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

کاربران اندروید نان زنجبیلی یا نسخه‌های قدیمی‌تر دیگر نمی‌توانند به اکانت گوگل خود وصل شوند. سهم این گوشی‌ها در بازار تلفن‌های - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندرویدی فقط ۰.۲ تا ۰.۳ درصد است که اگرچه ناچیز به نظر می‌رسد، اما با توجه به تعداد کل محصولات اندرویدی، حدود ۶ تا ۹ میلیون دستگاه را درگیر می‌کند.

کارشناسان باور دارند که اعمال این سیاست برای افرادی که نیازمند - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دسترسی به خدمات گوگل هستند و نمی‌توانند گوشی خود را عوض کنند، فاجعه‌بار است. اما از - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - سوی دیگر، گوگل هم نمی‌تواند به پشتیبانی همیشگی از همه نسخه‌های اندروید ادامه - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهد. اندروید ۲.۳.۷ از سپتامبر ۲۰۱۱ تحت پشتیبانی گوگل بود و این شرکت در ماه مرداد اعلام کرد که به‌زودی پشتیبانی از آن را متوقف می‌کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان

با این حساب، کاربران از امروز دسترسی به - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن‌های یوتیوب، گوگل پلی، گوگل مپس، جیمیل، گوگل کلندر و چند سرویس دیگر را از دست می‌دهند و گوشی آن‌ها عملا کاربرد قبلی را نخواهد داشت. گوگل می‌گوید کاربران به خاطر امنیت خودشان دیگر نمی‌توانند با این دستگاه وارد اکانت گوگل شوند.

در نتیجه، چنان‌چه بخواهید یکی از کارهای زیر را روی اندروید - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۲.۳.۷ یا قبل‌تر انجام دهید، احتمالا با خطای نام کاربری یا گذرواژه اشتباه مواجه می‌شوید:

  • ورود به سرویس‌هایی مثل جیمیل، یوتیوب و مپس
  • افزودن یا ساخت اکانت جدید گوگل
  • بازگشت به تنظیمات کارخانه و تلاش برای ورود مجدد
  • تغییر گذرواژه اکانت گوگل که باعث خارج شدن از اکانت گوگل در همه سرویس‌های این شرکت - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌شود
  • حذف اکانت گوگل از دستگاه و تلاش مجدد برای افزودن آن

گوگل می‌گوید اگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌توانید دستگاه خود را به اندروید ۳.۰ یا نسخه‌های جدیدتر آپدیت کنید، حتما این - تعمیرات یخچال کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - کار را انجام دهید تا خللی در کارهایتان به وجود نیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone