تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27267.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مهلت دو هفته‌ای جهرمی به سرویس دهندگان اینترنت برای بهبود پشتیبانی

وزیر ارتباطات مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند. «محمد جواد آذری ...

وزیر ارتباطات مهلتی دو هفته‌ای به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

«محمد جواد آذری جهرمی» در یک رشته توییت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده است: «پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران

جهرمی در ادامه توییت خود تاکید کرده که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصا به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب العجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده که که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

گزارش ماهانه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران - سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین رگولاتوری نشان می‌دهد که فراوانی شکایات ثبت شده حوزه اینترنت شرکت مخابرات در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به عدد ۶۲۹ می‌رسد و بیشترین دلیل شکایات کاربران را همین موضوع پشتیبانی تشکیل می‌دهد. بر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران - اساس همین گزارش با اینکه تعداد ۸۳۹ شکایت رسیدگی شده ولی مجموعا ۱۳۸ شکایت در مراحلی چون بازبینی و سایر موارد باقی مانده است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران

با نگاهی کلی‌تر به گزارش رگولاتوری می‌توان دریافت که شکایت از اکثر شرکت‌های ارائه دهده اینترنت در حیطه پشتیبانی مشتریان بیشترین سهم مجموعه شکایات کاربران - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر گلوگاه استان مازندران - را در بر می‌گیرد و به نظر می‌رسد این بخش مهم در شرکت‌ها چندان سامان نیافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone