🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30795.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دستگاه های اندرویدی دیگر با صدا قفل گشایی نخواهند شد؟

سال هاست که کاربران اندروید به لطف گوگل اپ می توانند از طریق تعامل با دستیار صوتی این شرکت دستگاه های اندرویدی خود را قفل گشایی نمایند. قفل گشایی از طریق صدا همانطور که احتمالا ...

سال هاست که کاربران اندروید به لطف گوگل اپ می توانند از طریق تعامل با دستیار صوتی این شرکت دستگاه های اندرویدی خود را قفل گشایی نمایند. قفل گشایی از طریق صدا همانطور که احتمالا می دانید از روی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس ال برداشته شده و حالا به نظر می آید که به خاطر امنیت پایینش قرار است از روی تمامی دستگاه ها حذف گردد.

قابلیت قفل گشایی با صدا به کاربران امکان می داد که از صدای خود به عنوان پسورد گجت هایشان استفاده نمایند. طبق قاعده کلی قرار بر این بود که اگر فرمانی به دستیار گوگل می دادید و آن فرمان نیازمند اقدامات بیشتری بود (مثلا باز کردن یک اپ) آنگاه موبایل بتواند شما را احراز هویت کند و فرمان را اجرا نماید.

با این حال اما قابلیت قفل گشایی با صدا حتی از جانب خود گوگل هم ناایمن تشخیص داده شد و پیش از آنکه کاربران اقدام به فعال سازی آن روی موبایل هایشان می کردند هشدارهای لازم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - در مورد ایمنی پایینی آن در اختیارشان قرار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - می گرفت و تذکر داده می شد که «صداهای مشابه یا صدای ضبط شده» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - آنها می تواند گجت هایشان را قفل گشایی کند و دسترسی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - کامل را در اختیار افراد با نیت سوء قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران

به همین خاطر گوگل همزمان با معرفی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال اعلام کرد که قابلیت قفل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - گشایی با صدا را با امکان دیگری موسوم به «نتایج شخصی لاک اسکرین» جایگزین می کند؛ بدان معنا که کاربر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - با صدای خود صرفا میتوانست به امکاناتی نظیر ایمیل، تقویم و شماره تماس ها از طریق رابط کاربری اسیستنت دسترسی پیدا کند اما هر اقدام اضافه دیگری نیازمند وارد کردن پسورد یا اثرانگشت خواهد بود. در این وضعیت قابلیت گوگل اسیستنت شامل یک آیکون قفل در بالای صفحه می شود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - تا وضعیت دستگاه را نمایش دهد.

اطلاعات به دست آمده از APK گوگل اپ ۸.۳۹ به انتشار آپدیتی برای این قابلیت اشاره دارد و نشان می دهد که «نتایج شخصی لاک اسکرین» ایمن ترین راه برای ادامه استفاده از قابلیت قفل گشایی با صدا خواهند بود. البته این رویکرد صرفا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - در دستگاه هایی عملیاتی خواهد بود که پیشتر به قابلیت قدیمی قفل گشایی با صدا ی اندروید دسترسی داشتند.

در دورنمایی بزرگ تر این روش ایمنی بیشتری دارد و بهترین تصمیمی است که مدیران گوگل می توانند بگیرند و همزمان کاربران نیز از امنیت و ایمنی بیشتری برخوردار خواهند بود. در انتها باید اشاره کنیم که حذف «قفل گشایی با صدا» و همچنین جایگزینی آن با «نتایج شخصی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - لاک اسکرین» هنوز در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - گوگل اپ ۸.۳۹ رخ نداده و احتمالا در نسخه های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - آتی یا شاید آپدیت سمت سرور رخ می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone