تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33060.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن پیام‌ رسان گروهی Yahoo Together منتشر شد

کمپانی Oath به تازگی از Yahoo Together رونمایی کرده است؛ اپلیکیشن پیام رسانی گروهی که بر منظم سازی مکالمات متمرکز است. درست مثل Slack، پیام رسان جدید یاهو الهاماتی از Internet Relay Chat داشته است، ...

کمپانی Oath به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تازگی از Yahoo Together رونمایی کرده است؛ اپلیکیشن پیام رسانی گروهی که بر منظم سازی مکالمات متمرکز است. درست مثل Slack، پیام رسان جدید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یاهو الهاماتی از Internet Relay Chat داشته است، پروتکلی که از سال 1988 میلادی مورد استفاده قرار گرفته.

به گفته Oath، این پیام رسان قرار است به کمک منظم سازی مکالمات و ابزارهای هوشمند، زندگی کاربران را راحت تر کند. در واقع می توانید افراد مختلف (از خانواده و دوستان گرفته تا همکاران و هم تیمی ها) را درون گروه هایی مشخص قرار دهید و سپس مکالمات را بسته به موضوعات مختلف تقسیم کنید. بنابراین به جای اینکه در حال صحبت درباره 18 موضوع مختلف به صورت همزمان باشید، می توانید تاپیک هایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند دنبال کرده و سایرین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را میوت کنید.

Yahoo Together - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مثل تمام اپلیکیشن های مشابه از به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو پشتیبانی می کند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و ضمناً می توانید هر فایلی را به کتابخانه مشترک هر گروه اضافه کنید. قابلیت جستجو امکان یافتن دوباره فایل ها را مهیا می کند و نیازی به اسکرول های طولانی برای مشاهده تاریخچه چت ها نیست.

اینت پیام رسان جدید ضمناً از تقویم های مشترک و مکانیزمی برای تنظیم اعلانات و اتچ کردن آنها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به هر پیامی پشتبیبانی می کند. پس از این، اعلان مورد نظر در زمان مقرر موضوعی را به اعضای گروه اطلاع می دهد. Yahoo Together از همین حالا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone