🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14857.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کدام اپلیکیشن‌ها بیشتر از بقیه شارژ باتری را مصرف می‌کنند؟

موسسه «pCloud» با بررسی ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب، ۲۰ برنامه پرمصرف باتری را فهرست کرده که نام اسکایپ، فیسبوک و اینستاگرام در بین ۱۰ اپ پرمصرف باتری و نام اپ‌های واتساپ، زوم، تلگرام و لینکدین در ...

موسسه «pCloud» با بررسی ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب، ۲۰ برنامه پرمصرف باتری را فهرست کرده که نام اسکایپ، فیسبوک و اینستاگرام در بین ۱۰ اپ پرمصرف باتری و نام اپ‌های واتساپ، زوم، تلگرام و لینکدین در فهرست بیست تایی دیده می‌شود. 

موسسه‌ ارائه‌ خدمات ابری «pCloud» واقع در سوئیس، به تازگی اقدام به بررسی ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب کرده و اپ‌های پرمصرف باتری را در میان آن‌ها مشخص کرده است. نام اپلیکیشن‌های اوبر و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - اسکایپ در بین پرمصرف‌ترین‌های شارژ باتری دیده می‌شود.  

اپلیکیشن مرتبط با محصولات فیت بیت، صدرنشین پرمصرف‌ترین برنامه‌های از نظر شارژ باتری اعلام شده‌اند. در نتیجه منطقی است در حالت کمبود شارژ از این اپلیکیشن‌ها استفاده نکنیم.

اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - مربوط به اپراتور ورایزن نیز با کسب امتیاز ۹۲ از ۱۰۰ جایگاهی همچون فیت بیت دارد. سپس اوبر و اسکایپ به عنوان اپ‌های پرمصرف باتری در لیست، معرفی شده‌اند. در نهایت همان‌طور که انتظار می‌رفت، فیسبوک در جایگاه پنجم قرار دارد و در کنار آن نیز سرویس اجاره‌ محل اقامت Airbnb و پلتفرم استریم BIGO Live با امتیاز ۸۲ قرار گرفته‌ است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان

در میان ۱۰ اپ پرمصرف نام‌های آشنایی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واتساپ و آمازون قرار دارند. همچنین اپلیکیشن‌های دوست‌یابی مانند تیندر نیز در لیست دیده می‌شوند. pCloud - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - در تحلیل خود چندین عامل مثل تعداد سرویس‌های مورد استفاده توسط هر اپلیکیشن، دسترسی به قابلیت‌هایی مانند مکان‌یابی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - بهره‌گیری از دارک مود را مورد بررسی قرار داده است. 

در گزارش تهیه شده توسط این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - موسسه گفته شده که حالت تاریک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - می‌تواند تا ۳۰ درصد مصرف باتری را کاهش دهد و با گسترش بیشتر پنل‌های AMOLED در نمایشگر گوشی‌ها، ضرورت استفاده از آن بیشتر حس می‌شود. از میان ۲۰ اپ پرمصرف باتری ۶ عنوان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - مرتبط با شبکه‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - اجتماعی هستند که علاوه بر موارد گفته شده، لینکدین و یوتیوب نیز در این فهرست دیده می‌شوند. همچنین جالب است که ۳ محصول از فیسبوک در میان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - اپ‌ها حضور دارند که نشان می‌دهد این شرکت محصولات خود را از نظر مصرف باتری چندان بهینه‌سازی نمی‌کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در میان ۲۰ اپلیکیشن ابتدایی دیده نمی‌شود و در رتبه‌ی ۲۵ قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - است. pCloud میزان مصرف حافظه‌ داخلی را نیز مورد بررسی قرار داده است و اپلیکیشن خطوط هوایی United Airlines در بدترین جایگاه قرار گرفته است و پس از آن نیز نام اوبر و لیفت دیده می‌شوند. فیسبوک و فیت بیت باز هم در این حوزه موفق به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - هنرنمایی شده‌اند! مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - تیمز نیز در میان ۳۰ اپ اشغال‌کننده‌ حافظه دیده می‌شود درحالی که خبری از زوم و اسکایپ نیست. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone