🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14863.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با ایده‌ای متفاوت و جدید،‌ روی فناوری دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند

پتنت ثبت شده گوگل نشان می‌دهد که این شرکت با ایده‌ای متفاوت و جدید روی بهبود فناوری دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند که به بهبود کیفیت تصویربرداری با دوربین سلفی کمک می‌کند. با وجود اینکه ...

پتنت ثبت شده گوگل نشان می‌دهد که این شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ایده‌ای متفاوت و جدید روی بهبود فناوری دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند که به بهبود کیفیت تصویربرداری با دوربین سلفی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - کمک می‌کند.

با وجود اینکه فناوری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - دوربین‌ زیر نمایشگر پتانسیل بسیار زیادی دارد اما هنوز هم با مشکلات زیادی همراه است. پتنت جدید گوگل با رویکردی کاملا متفاوت به دنبال ارتقا و بهبود دوربین زیر نمایشگر است.

به نظر می‌رسد دوربین زیر نمایشگر یکی از ارکان اساسی نسل آینده گوشی‌های موبایل پرچمدار خواهد بود. ZTE در حال حاضر گوشی‌هایی با این فناوری روانه بازار کرده، هر چند محصول نهایی چندان جالب نبوده است. همچنین گفته می‌شود سامسونگ و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - اپل نیز در حال آزمایش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - فناوری دوربین زیر نمایشگر هستند و اکنون طبق پتنت ثبت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - شده توسط گوگل، به نظر می‌رسد نسل آینده گوشی‌های پیکسل این کمپانی نیز از فناوری دوربین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - زیر نمایشگر پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - خواهند کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس

همانطور که گفته شد، گوشی ZTE Axon 20 5G مشخص کرد که این فناوری هنوز مشکلاتی در رابطه با بهینه سازی نور و کیفیت تصویر دارد که به لایه اضافی شیشه نمایشگر و تاثیر آن مربوط می‌شود.

طبق مستندات موجود در پتنت گوگل با عنوان «نمایشگر تمام صفحه با دوربین زیر نمایشگر» - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ظاهرا این شرکت رویکرد دیگری را پیش گرفته است. گوگل به جای اینکه دوربین را در زیر نمایشگر قرار دهد و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - پیکسل‌های قسمت بالای دوربین را با شفافیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - بیشتری ارائه دهد تا در حین گرفتن تصاویر سلفی نور به آن وارد شود، قصد دارد دوربین را به شکل دیگری قرار دهد. گوگل با انجام این کار می‌خواهد به جای قرار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - دادن یک دوربین در زیر قسمت انتقال دهنده نور صفحه، منشوری برای شکستن مسیر نور ایجاد کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس

در یک طرف منشور، سنسور دوربین و در سمت دیگر یک نمایشگر ثانویه دیده می‌شود. هنگامی که کاربر قصد دارد عکس سلفی بگیرد، منشور نوری را که از طریق «روزنه زیر صفحه» به آن ساطع می‌شود را می‌شکند و آن را برای ایجاد تصویر به سنسور دوربین ارسال می‌کند. زمانی که کاربر از دوربین استفاده نمی‌کند، منشور به سمت نمایشگر ثانویه می‌چرخد و با این کار باعث می‌شود محتوای نمایشگر ثانویه روی نمایشگر اصلی منعکس شود.

در حال حاضر ایده گوگل کاملا منحصر به فرد است و به طور بالقوه می‌تواند بزرگترین نقص فناوری دوربین زیر نمایشگر را برطرف کند. با این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - حال، جزئیات این فناوری در یک پتنت ارائه شده است و ممکن است هرگز به مرحله اجرا نرسد. حتی اگر گوگل موفق شود این فناوری را عملی کند، بعید به نظر می‌رسد که در سری پیکسل ۶ از آن استفاده شود، زیرا رندرهای ارائه شده از این گوشی به همراه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ارائه شده است. با این حال ممکن است درآینده نزدیک شاهد حضور این فناوری پیشگامانه در گوشی‌های تاشو شایعه شده پیکسل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** تلویزیون جی پلاس GTV-43MH614N Smart شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone