🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14856.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: بسته‌های اینترنت رایگان در ایام انتخابات در اختیار مردم قرار می‌گیرد

دقایقی پیش وزیر ارتباطات در حساب توییتری خود از ارائه بسته‌های اینترنت رایگان به عموم مردم برای ترویج تبلیغات انتخاباتی خبر داد. «محمد جواد آذری جهرمی» با ارسال توییتی اعلام کرد که با تجویز و ...

دقایقی پیش وزیر ارتباطات در حساب توییتری خود از ارائه بسته‌های اینترنت رایگان به عموم مردم برای ترویج تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

«محمد جواد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - آذری جهرمی» با ارسال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - توییتی اعلام کرد که با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه، به زودی برای ترویج تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی در عوض - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - تجمعات خیابانی و میدانی بسته‌های اینترنت یک ماهه رایگان در اختیار همه مردم ایران قرار خواهد گرفت. 

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان

گفتنی است که اقدام این چنینی، برای نخستین بار است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - در کشور اتفاق می‌افتد. با این بسته‌های رایگان اینترنتی، مردم می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری را بدون هزینه دنبال کرده و ضمنا نیاز به مراجعه حضوری به ستادها و تجمعات را کاهش بدهند.

همچنین وزیر ارتباطات چندی پیش در یک کنفرانس زنده اعلام کرده بود که در کنار مردم، وزارت ارتباطات به نامزدهای ریاست جمهوری و ستادهای آنها نیز بسته‌های ویژه‌ای برای کمک به تبلیغات انتخاباتی ارائه می‌کند.

آذری جهرمی اعلام جزئیات بیشتر درباره این تصمیم را به آینده موکول کرده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که این بسته چه ماهیتی دارد، آیا برای - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - استفاده از اینترنت ثابت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - طراحی شده یا در اپراتورهای همراه هم ارائه می‌شود. همچنین این موضوع نیز اعلام نشده که آیا این بسته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - برای استفاده از یک سری پلتفرم‌های خاص (مثلا پیام‌رسان‌ها) - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نهاوند استان همدان - است یا برای کلیه پلتفرم‌های اینترنتی به صورت رایگان قابل استفاده است.

با این حساب، تا این لحظه هنوز جزئیات این موضوع مشخص نشده است. دیجیاتو به محض انتشار این جزئیات شما را در اخبار بعدی در جریان خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone