🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14871.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اشاره به گوشی تاشوی گوگل و پیکسل ۶ در نسخه بتای اندروید ۱۲

کد نسخه بتای اندروید ۱۲ دارای اطلاعات جدیدی است که به اولین گوشی تاشوی گوگل با اسم رمز «پاسپورت» اشاره می‌کند. اندروید ۱۲ همچنین اشاره‌ای به پیکسل 5a 5G و پیکسل ۶ هم دارد. بتای ...

کد نسخه بتای اندروید ۱۲ دارای اطلاعات جدیدی است که به اولین گوشی تاشوی گوگل با اسم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - رمز «پاسپورت» اشاره می‌کند. اندروید ۱۲ همچنین اشاره‌ای به پیکسل 5a 5G و پیکسل ۶ هم دارد.

بتای اندروید ۱۲ چندین ساعت پیش برای تلفن‌های پیکسل منتشر شد و در آن فهرستی از تمام گوشی‌هایی که گوگل در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد، دیده می‌شود. در این بین نام موبایلی به نام Passport که اولین بار پارسال از آن باخبر شدیم و خانواده پیکسل ۶ جالب توجه است.

کد اندروید ۱۲ شماره مدل ژاپنی و اسم رمز گوشی‌های ۲۰۲۱ گوگل را افشا می‌کند. این فهرست شامل چهار گوشی است که اسامی آن را در ادامه می‌بینید:

  • Barbet (Pixel 5a 5G) – G4S1M
  • Oriole (Pixel 6 family) – GR1YH
  • Raven (Pixel 6 family) – GF5KQ
  • Passport (Pixel foldable) – GPQ72

با این حال، حضور «پاسپورت» در این فهرست لزوما نمی‌تواند به معنای عرضه اولین گوشی تاشوی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - گوگل در سال ۲۰۲۱ باشد. چون در کد بتای اندروید ۱۲ اسم رمز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - Needlefish هم دیده شده است. این اسم رمز متعلق به یکی از گوشی‌های پیکسل بود که در سال ۲۰۱۹ کشف شد. این گوشی احتمالا یکی از نسخه‌های 5G پیکسل ۴ بود که هرگز به بازار نیامد. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که پاسپورت هم هیچ وقت روشنایی روز را به خود نبیند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان

متاسفانه فعلا اطلاعات خاصی از این دستگاه در دسترس نیست. گوگل در سال ۲۰۱۹ تایید کرده بود که در حال کار روی چنین محصولی است، اما دیگر خبری از این گوشی نشد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - در خصوص نام این دستگاه، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - اگر «پاسپورت» اشاره‌ای به شکل گوشی تاشوی گوگل باشد، این تلفن هوشمند باید نه در اندازه گلکسی زد فولد که در اندازه‌ای شبیه گلکسی زد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - فلیپ به بازار بیاید. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که گوگل مشغول ساخت نمایشگری با قابلیت تا شدن به سمت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - داخل برای گوگل است.

«راس یانگ» فعال بازار نمایشگرها آذر ماه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - پارسال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - اعلام کرده بود که گوگل در کنار اوپو، ویوو و شیائومی، در ۲۰۲۱ اولین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - موبایل‌های تاشوی خود را معرفی می‌کنند. موبایل شیائومی معرفی شد، اما هنوز منتظر سایر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قوچان استان خراسان - شرکت‌ها هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone