🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14859.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ از آپلود شدن اسکرین‌شات‌ها در گوگل فوتوز جلوگیری می‌کند

کاربران گوگل فوتوز با گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اوپو و ریلمی همیشه با مشکل اذیت‌کننده‌ای سر و کار داشتند: گوشی‌های آن‌ها از اسکرین‌شات‌ها بکاپ می‌گرفت و هیچ گزینه‌ای برای خاموش کردن آن وجود نداشت. اما حالا ...

کاربران گوگل فوتوز با گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اوپو و ریلمی همیشه با مشکل اذیت‌کننده‌ای سر و کار داشتند: گوشی‌های آن‌ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - از اسکرین‌شات‌ها بکاپ می‌گرفت و هیچ گزینه‌ای برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - خاموش کردن آن وجود نداشت. اما حالا این مشکل با اندروید ۱۲ بتا حل می‌شود.

گوشی‌های اندرویدی دو پوشه برای ذخیره عکس و فیلم دارند. پوشه «عکس‌ها» جایی است که عکس‌های دانلود شده کاربر یا اسکرین‌شات‌های او ذخیره می‌شوند. پوشه دیگری به نام «DCIM» وجود دارد که عکس‌ها و فیلم‌هایی که با دوربین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - گوشی گرفته شده‌اند در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - آن ذخیره می‌شوند و گوگل فوتوز، دراپ باکس، وان درایو و سایر فضاهای ابری می‌توانند این فولدر را بررسی کنند و از هر فایل جدید بکاپ بگیرند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان

مشکلی که برای گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اوپو و ریلمی وجود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - دارد این است که اسکرین‌شات‌ها را همیشه در پوشه DCIM نگه می‌دارند و اپلیکیشن‌های فضای ابری آن‌ها را به عنوان فایل جدید شناسایی می‌کنند و از آن‌ها بکاپ می‌گیرند. هیچ راهی برای جلوگیری از بکاپ‌گیری از آن‌ها نیست مگر اینکه کل سیستم را خاموش کنید یا از برنامه‌های دیگری که فایل اسکرین‌شات‌ها را تشخیص می‌دهند، برای جلوگیری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - از چنین موضوعی استفاده کنید.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که گوگل این مشکل را در اندروید ۱۲ حل کرده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - و اسکرین‌شات‌ها و یا اسکرین‌ریکوردها را در پوشه «عکس‌ها» و در زیرپوشه «اسکرین‌شات‌ها» ذخیره می‌کند و از نگهداری آن‌ها در پوشه DCIM و یا پوشه دلخواه جلوگیری می‌کند.

این تصمیم هنوز نهایی نشده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اسالم استان گیلان - ولی احتمال کمی وجود دارد که اجرای آن لغو شود. این کار گوشی‌های سامسونگ را مجبور می‌کند تا اسکرین‌شات‌ها را در فایل خاصی ذخیره و مشکل گوگل فوتوز را حل کنند. البته این راه‌حل تنها برای سامسونگ نیست و شیائومی، اوپو و ریلمی نیز از این آپدیت برای رفع این مشکل استفاده خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone