🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14870.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپ ۵ نانومتری از راه می رسد

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپست ۵ نانومتری و بهره مندی از حاشیه‌های باریک تر در دسترس کاربران قرار می گیرد. یکی از افشاگران ...

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپست ۵ نانومتری و بهره مندی از حاشیه‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - باریک تر در دسترس کاربران قرار می گیرد.

یکی از افشاگران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - معروف بازار با نام کاربری «Ice Universe» اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ منتشر کرده است. او در حساب توییتر خود با انتشار پستی ادعا می‌کند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - که محصول پوشیدنی جدید سامسونگ از چیپ ۵ نانومتری بهره می‌برد. با توجه به اینکه تراشه‌های Wear از سری ۲۱۰۰ و ۳۱۰۰ اسنپدراگون که اکثر ساعت‌های هوشمند به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - آن‌ها مجهز هستند از پردازنده‌های ۲۸ نانومتری بهره می‌برند، این یک پیشرفت بسیار بزرگ برای سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ در چند وقت گذشته تولید تراشه‌های ۵ نانومتری را آغاز کرده و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - به نظر می‌رسد این پردازنده‌ها محصولات پوشیدنی آن را نیز شامل می‌شود. البته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - هنوز مشخص نیست که برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - ساعت گلکسی اکتیو ۴ چه تراشه‌ای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - استفاده خواهد شد و باید منتظر اعلامیه رسمی بمانیم.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان

همچنین در توضیحات این افشاگر به سیستم عامل تایزن اشاره شده است. گوگل و سامسونگ در چند وقت اخیر همکاری دو جانبه‌ای را آغاز کرده‌اند که به نوعی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - قصد دارند سیستم‌عامل‌های Wear OS و تایزن را با یکدیگر ترکیب کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ با گلس دو بعدی از حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد و به گفته این منبع آگاه، این گجت پوشیدنی با طراحی زیبای قاب از جنس آلیاژ تیتانیوم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در این میان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - افشاگر دیگری به نام «رولند کواندت» در جواب به توضیحات Ice Univers عنوان کرد که سامسونگ دو نوع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - مختلف از ساعت گلکسی اکتیو ۴ (از نظر جنس مواد به کار برده شده در ساخت) را در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - دسترس کاربران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - قرار خواهد داد. به گفته او یک مدل از جنس آلومینیوم ساخته خواهد شد و دیگری از جنس فولاد ضد زنگ.

آنطور که شایعات عنوان می‌کند ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ در کنار چند محصول دیگر احتمالا مرداد یا شهریور ماه وارد بازار خواهند شد. از دیگر محصولاتی که عنوان می‌شود به همراه این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - ساعت عرضه شوند می‌توان به گوشی‌های زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone