🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14860.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Omen 16 و Omen 17 رونمایی کرد

اچ‌پی به تازگی دو محصول جدید از سری لپتاپ‌های مخصوص بازی خود معرفی کرده است. Omen 16 یکی از آن‌ها است که اولین لپ‌تاپ مجهز به کارت گرافیک رادئون RX 6000M ساخت AMD به شمار ...

اچ‌پی به تازگی دو محصول جدید از سری لپتاپ‌های مخصوص بازی خود معرفی کرده است. Omen 16 یکی از آن‌ها است که اولین لپ‌تاپ مجهز به کارت گرافیک رادئون RX 6000M ساخت AMD به شمار می‌رود. نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و امکان سفارش با کارت‌های گرافیک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - سری ۳۰۰۰ انویدیا از ویژگی‌های مهم محصولات جدید اچ‌پی به شمار می‌روند. 

Omen 17 قدرتمندترین لپ‌تاپ در میان محصولات جدید اچ‌پی است که از پردازنده‌ قدرتمند Core i9-11900H سری تایگر لیک اینتل بهره می‌برد. خریداران می‌توانند کارت گرافیک‌های سری RTX انویدیا را نیز برای لپ‌تاپ خود سفارش دهند که در پیشرفته‌ترین پیکربندی امکان استفاده جی‌فورس RTX-3080 فراهم شده است. سایر مشخصات سخت‌افزاری کلیدی دستگاه شامل ۳۲ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع M.2 NVMe است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان

اچ‌پی از پنل IPS با ابعاد ۱۷.۳ اینچ برای نمایشگر استفاده کرده است که قادر به پشتیبانی از رزولوشن QHD و نرخ فریم ۱۶۵ هرتز خواهد بود. نسخه‌ ارزان‌تر از پنل IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز بهره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - می‌گیرد. هر دو نمایشگر گفته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - شده حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهند و ۱۰۰ درصد از پوشش رنگی sRGB - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - پشتیبانی خواهند کرد.

Omen 16 از پیکربندی ضعیف‌تری نسبت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - به برادر بزرگتر خود بهره می‌برد که در دو نسخه‌ متفاوت با پردازنده‌های اینتل یا AMD عرضه خواهد شد. پیکربندی مجهز به پردازنده اینتل از Core i7-11800H بهره خواهد برد درحالی که نسخه‌ دیگر به پردازنده 5900HX سری رایزن ۹ مجهز شده است. خریداران می‌توانند نمونه‌ AMD را همراه با کارت گرافیک رادئون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - RX 6000M سفارش دهند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - که براساس معماری RDNA2 توسعه یافته است. همچنین نسخه‌ اینتل را نیز می‌توان حداکثر با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX-3070 خریداری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان

هر دو محصول همانند Omen 17 از ۳۲ گیگابایت رم با فرکانس مشابه استفاده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - می‌کنند. خریداران پیکربندی AMD می‌توانند تا یک ترابایت حافظه‌ داخلی از نوع M.2 NVMe درخواست کنند در حالی که نسخه‌ اینتل محدود به مقدار ۵۱۲ گیگابایت شده است. هر دو دستگاه از پنل ۱۶.۱ اینچی از نوع IPS با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز بهره خواهند برد. حداکثر روشنایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - ۳۰۰ نیت و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گاموت رنگی sRGB نیز در نظر گرفته شده است.

Omen 16 از اواسط ماه آینده‌ی میلادی از طریق فروشگاه آنلاین اچ‌پی با قیمت ۱۰۵۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. اما Omen 17 حدود یک ماه دیرتر از تاریخ گفته شده با قیمت ۱۳۷۰ دلار قابل خریداری خواهد بود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone