🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25166.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتظار روحانی از دولت الکترونیکی: یک کارت برای همه کارها

رییس جمهور در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات تاکید کرد که مشکلات دولت الکترونیکی باید ظرف «شش هفت ماه آینده» حل شود و این موضوع تحقق یابد؛ به گفته روحانی مردم باید تمام کارهای اداری ...

رییس جمهور در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات تاکید کرد که مشکلات دولت الکترونیکی باید ظرف «شش هفت ماه آینده» حل شود و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - این موضوع تحقق یابد؛ به گفته روحانی مردم باید تمام کارهای اداری خودشان را با یک کارت هوشمند انجام دهند و به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - چیز دیگری نیاز نداشته باشند.

«حسن روحانی» در سیزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با ذکر این نکته که کارت ملی، هوشمند شده اما اتوماسیون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - اداری کشور همچنان هوشمند نشده نسبت به این رویه که مردم برای مراجعه برخی ادارات باید چندین برگه کپی با خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - همراه داشته باشند انتقاد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرد. او که برای اولین بار در جلسات این شورا حضور داشت خواسته خود را از دولت الکترونیکی چنین بیان کرد:

«می‌خواهیم کار مردم، وقتی در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - اداره‌ای وارد می‌شوند پیشخوان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - و میز خدمت فقط با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک کارت انجام گیرد. هیچ چیز دیگری نیاز نباشد. فقط یک کارت همراهش است. همه کار با آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کارت باید انجام بدهد، اگر مجوز روزنامه هم می‌خواهد بگیرد، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - آن کارت باید انجام بگیرد. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - بیمه، مالیات و یا اعتراض کند با همان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کارت. هیچ چیز دیگری نیاز نباشد.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان

رییس جمهور تاکید کرد که «آن چیزی که ما از دولت الکترونیک انتظار داریم، یک کارت است برای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - همه کار.» روحانی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات را موظف به ارائه گزارش هفتگی از روند تسریع در اجرای دولت الکترونیکی و هماهنگی میان وزارتخانه ها و رفع مشکلات احتمالی کرد. او همچنین تاکید کرد که مشکلات دولت الکترونیک باید ظرف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - شش یا هفت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - ماه آینده حل شود. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - او با انتقاد به نحوه ورود حوزه بهداشت و درمان به مساله دولت الکترونیک گفت:

«در حوزه بهداشت و درمان که در این حوزه روی بحث دولت الکترونیکی خیلی هم کار شده، بنا بود که سیستم پرونده الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - سلامت فعال شود تا همه امور درمانی در چارچوب همان کارت هوشمند سلامت انجام گیرد.»

روحانی انتقال اطلاعات بین دستگاه‌ها و سازمان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - های اجرایی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای تقویت دولت الکترونیکی و تسهیل امور و حرکت به سمت شفافیت و گزارش آزاد اطلاعات را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - ضروری خواند و اعلام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - که ظرف شش ماه آینده دولت الکترونیک باید به جایی برسد که مردم کار اداری‌شان را خودشان انجام دهند؛ بدون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - آنکه با کسی حرف بزنند.

در ادامه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، گزارشی از روند اجرای پروژه دولت الکترونیکی در حوزه های مختلف ارائه شد و شورا موظف شد با توجه به توسعه قابل توجهی که در زیر ساخت‌های دولت الکترونیکی طی سال‌های اخیر انجام شده است، بطور مستمر گزارشی از اقدامات دستگاههای اجرایی در روند توسعه و اجرای کامل دولت الکترونیک ارایه نماید.

در جلسه شورای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - اجرایی فناوری اطلاعات، در راستای اهمیت توسعه دولت الکترونیک، نظام بودجه ریزی دستگاه‌ها، نظام هویت و استفاده از اثر انگشت برای شناسایی هویت افراد، حذف اسناد کاغذی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند زنجان استان زنجان - توسط مراکز ارائه خدمات و نیز توسعه دولت الکترونیک در بخش سلامت و مالیات و نقش آن در مبارزه و پیشگیری از فساد، تسهیل ارائه خدمات به مردم و کاهش هزینه های نظام اداری و چابک سازی نظام اداری کشور مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone