🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15752.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل درآمدهای فروش محصولات سری RED را به صندوق مبارزه با کرونا اهدا می‌کند

اپل اعلام کرد به مناسبت روز جهانی ایدز برای مدتی محدود تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری (RED) را به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند تا صرف معالجه بیماران در کشورهای آفریقایی ...

اپل اعلام کرد به مناسبت - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روز جهانی ایدز - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای مدتی محدود تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری (RED) را به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند تا صرف معالجه بیماران در کشورهای آفریقایی و جوامع نیازمند شود.

اپل از گسترش همکاری‌ها با سازمان RED جهت مبارزه با ایدز در آفریقا و همچنین محافظت از مردم این قاره در برابر کرونا خبر داد. اپل در بیانیه خود اعلام کرد که سال ۲۰۰۶ به مأموریت RED برای پایان دادن به اپیدمی ایدز/HIV در آفریقای سیاه پیوسته و در طول ۱۴ سال گذشته تقریباً ۲۵۰ میلیون دلار به صندوق جهانی مبارزه با ایدز کمک کرده است.

اپل در ادامه بیانیه خود اشاره می‌کند که شیوع - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرونا در سال ۲۰۲۰ در روند مبارزه - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با ایدز به ویژه در کشورهای - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آسیب‌پذیر - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اختلال ایجاد کرده است، بنابراین این شرکت کمک‌های مالی را به صندوق بین - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - المللی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا کرده که سبب کمرنگ شدن تأثیر کرونا در کشورهای آفریقایی با بیشترین آمار ایدز و همچنین ارائه خدمات درمانی بهتر در مناطق درگیر با کرونا شده است.

تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اپل چندین دیوایس و لوازم جانبی با برند RED در سبد محصولاتش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و اپل واچ سری ۶ اشاره کرد که در رنگ قرمز قابل خریداری هستند. اپل می‌گوید از امروز تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)، تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری RED به صندوق مبارزه با کووید-۱۹ اهدا خواهد شد. اپل همچنین تا تاریخ ۷ دسامبر (۱۷ آذر)، به ازای فروش هر محصول با Apple Pay در وب سایت، اپ استور یا اپل استور، مبلغ ۱ دلار به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند.

اپل برای افزایش آگاهی عمومی - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در مورد روز جهانی ایدز و تشویق مردم به مشارکت، لوگوی قرمز رنگ این روز را روی شیشه صدها اپل استور چسبانده است. این شرکت برنامه افزایش آگاهی عمومی در مورد ایدز را - تعمیرات پکیج در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با انتشار آهنگ‌هایی از خواننده‌های آفریقایی در اپل موزیک و همچنین نمایش کلیپ در اپلیکیشن اپل TV گسترش داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone