تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17239.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا در پی زنده کردن ۶۳۰۰ و سری کلاسیک ۸۰۰۰ است

بر اساس برخی گزارش‌ها، نوکیا پس از احیای گوشی‌های افسانه‌ای ۳۳۱۰ و ۸۱۱۰، به دنبال زنده کردن دو گوشی قدیمی و نوستالژیک دیگر است. نوکیا ۶۳۰۰ (سال تولید ۲۰۰۶)، یکی از گوشی‌هایی است که سازنده ...

بر اساس برخی گزارش‌ها، نوکیا پس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از احیای گوشی‌های افسانه‌ای ۳۳۱۰ و ۸۱۱۰، به دنبال زنده کردن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دو گوشی قدیمی و نوستالژیک دیگر است.

نوکیا ۶۳۰۰ (سال تولید ۲۰۰۶)، یکی از گوشی‌هایی است که سازنده خوشنام فنلاندی در پی عرضه مدل جدید آن است. این گوشی خاطره انگیز با ظاهر کلاسیک و بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ، محبوبیت زیادی بین کاربران دنیا از جمله کاربران کشورمان داشت و در مجموع یک میان رده قدرتمند به شمار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌رفت.

مدل اصلی نوکیا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۶۳۰۰ از نمایشگر ۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل، باتری ۸۶۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۷.۸ مگابایتی برخوردار بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان
نوکیا 6300

موبایل دیگری که نوکیا قرار است آن را روانه بازار کند از سری ۸۰۰۰ الهام خواهد گرفت. اگر خاطرتان باشد اکثر موبایل‌های این سری کاور کشویی داشتند که روی کیبورد کشیده می‌شد. محصولات این سری از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بودند و معمولاً لوکس به شمار می‌رفتند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان
نوکیا 8910i

برای مثال نوکیا 8910i (سال تولید ۲۰۰۳) بدنه تیتانیومی داشت و بدنه مدل Gold Arte 8800 (سال تولید ۲۰۰۸) با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طلای ۱۸ عیار مزین شده بود. دکمه اصلی مدل 8800 Sapphire Arte که سال ۲۰۰۷ به بازار آمد از یاقوت تشکیل شده بود. مواردی از این دست - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زیاد هستند و نبوغ و نوآوری نوکیا را در ادوار گذشته نشان می‌دهند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان
نوکیا 8800 Sapphire Arte

در حال حاضر مشخص نیست مدل جدید نوکیا ۶۳۰۰ و مدل دیگری که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مبتنی بر سری ۸۰۰۰ است همانند برخی از گوشی‌های فعلی نوکیا مثل ۸۱۱۰، ۲۷۲۰ فلیپ و 800 Tough با سیستم عامل KaiOS به دست مشتری می‌رسند یا خیر.

در هر صورت واضح است که مدل‌های جدید از قابلیت‌های هوشمند بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی برخوردار خواهند بود. آنطور که در گزارش نوشته شده، هر دو مدل از شبکه 4G LTE پشتیبانی خواهند کرد و نوکیا در هفته‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آتی رسماً وجود آن‌ها را تأیید خواهد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone