🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19801.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات اولین مک‌بوک مبتنی بر ARM افشا شد؛ ۲۰ ساعت شارژدهی با وزن کمتر از ۱۰۰۰ گرم

مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل با تراشه مبتنی بر ARM کمتر از یک کیلوگرم وزن داشته و احتمالا تا اواخر پاییز معرفی خواهد شد. اپل در رویداد توسعه دهندگان WWDC 2020 گذار از پردازنده‌‌های x86 به ARM ...

مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل با تراشه مبتنی بر ARM کمتر از یک کیلوگرم وزن داشته و احتمالا تا اواخر پاییز معرفی خواهد شد.

اپل در رویداد توسعه دهندگان WWDC 2020 گذار از پردازنده‌‌های x86 به ARM را تایید کرده بود و پس از آن کاربران چشم به راه معرفی این محصولات بودند. حالا گزارش‌هایی مبنی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - بر احتمال معرفی نخستین سری از مک‌بوک‌های مجهز به این تراشه‌ها منتشر شده است.

چندین منبع مختلف از توسعه مک‌بوکی ۱۲ اینچی خبر داده‌اند که قدرتی چشمگیر را در ابعادی کوچک به ارمغان می‌آورد. آنطور که رسانه چینی «چاینا تایمز» به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین اپل می‌گوید تا قبل پایان سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی یک مک بوک ۱۲ اینچی با پنل رتینا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - خواهیم بود که به تراشه قدرتمند و مبتنی بر معماری آرم A14X مجهز شده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان

مک بوک مذکور که با اسم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - رمز «تونگا» در دست توسعه است، به درگاه Type-C مجهز شده و به لطف مصرف پایین این تراشه نیازی به باتری حجیم نیست و از اینرو وزن آن از یک کیلوگرم فراتر نمی‌رود. مصرف پایین تراشه A14X در کنار ابعاد کوچک نمایشگر باعث شده همین باتری کفاف ۱۵ تا ۲۰ ساعت استفاده مداوم را بدهد. در بخش دیگری از این گزارش به استفاده از همین تراشه در آیپد پرو نیز اشاره شده که توان پردازش آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - را به حد قابل توجهی می‌رساند.

در گزارشی دیگر یکی افشاگران دنیای فناوری هم به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - توسعه همین دستگاه توسط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - اپل اشاره کرده است. به گفته این افشاگر که با نام «komiya» در توییتر فعال است، مک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - بوک ۱۲ اینچی در نسخه‌های مختلفی با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، کیبورد پروانه‌ای نسل چهارم و وبکم با رزولوشن 720p از راه خواهد رسید. بر این اساس اپل قیمت ۸۴۹ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - دلاری را برای مک بوک مجهز به ARM خود برگزیده است. پیشتر افشاگر دیگری با نام کاربری «choco_bit» در توییتر به توسعه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر الوند استان زنجان - مک بوک ۱۲ اینچی با پردازنده ARM اشاره کرده بود که در مجموع احتمال صحت این گزارش را افزایش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone